تیم مشاوران مدیریت ایران: اخیرا چند دفعه تجربه پرواز با خطوط هواپیمایی نیوزیلند را داشته و در این پرواز با نوآوریهای قابلتوجه در حوزه خدمت به مشتری برخورد نمودم. نوآوریهایی که موجب تجربه بسیار لذتبخش از پرواز شد و انگیزهای برای اشتراک گذاردن این تجربیات با شماست.هنگامیکه مسئولین خط هوایی در یکزمان واحد، از تمام افراد درخواست توجه به یک مسئله خواست دارند، 95% مشتریان حتما در حال انجام یک کار دیگر بهجز توجه به خواسته این مسئولین خواهند داشت !!
علائم و نشانهای اخطاردهنده دیگر موردتوجه مسافرین قرار نمیگیرد. در هنگام توضیح مهمانداران (خدمه پرواز) در خصوص نحوه عملکرد در زمان بروز خطر احتمالی، اغلب مسافرین به چیزی یا جایی جز حرکات دست وی توجه نمودهاند.
اما خطوط هواپیمایی نیوزیلند کاملا متفاوت است. تکتک مسافران در حال مشاهده صفحهنمایش مقابل خود بودند. در چندین پروازی که با این خط هوایی داشتم، بهوضوح دیده میشد. از مواردی که برای ایجاد تجربه زیبا برای مشتری به وجود آمده بود، یادداشتی برداشتم و تعدادی عکس و فیلم محیا نمودم تا در اولین فرصت داستان این شرکت را برایتان بازگو نمایم:
1- توجه مشتریان را جلب نمایید
خطوط هوایی نیوزیلند از قهرمانان موجسواری خواسته بود درحالیکه در یک ساحل زیبا در حال موجسواری هستند بهجای خدمه پرواز، نحوه عکسالعمل در مواجه با خطرات احتمالی هوایی را برای مسافران تشریح نمایند. » ویدیو مرتبط
پس جای تعجبی نیست که همه مسافران با تعجب و خوشحالی به صفحهنمایش چشم دوخته و به دستورالعملهای ایمنی توجه مینمودند.
هر شرکتی برای ارتباط با مشتری و کارکنان خویش باید با استفاده از یک خلاقیت و نوآوری مشخص توجه مشتریان را جلب نماید. شما چه ایده نوآورانهای و غیرتکراری برای شگفتزده و خوشحال نمودن مشتریان خود دارید؟
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید