بخشی از ترجمه مقاله :
این مطالعه در تلاش است تا تركیب بازاریابی اجتماعی بهینه را در مورد رفتار صرفه جویی انرژی بازار در دانشجویان دانشگاه های مالزی مشخص سازد . مجموعه ای از 2000 دانشجو از 5 دانشگاه اصلی مالزی دعوت شدند تا ان تركیب بازاریابی اجتماعی را كه ترجیح می دهند ارائه دهند . یك تجزیه و تحلیل متقارن مبنی بر انتخاب , تركیبی از 5 صفت بازاریابی اجتماعی را به منظور ترویج رفتار صرفه جویانه انرژی شناسایی كرد :این تركیب شامل ویژگی های محصول , قیمت , مكان , ترویج و نگهداری پس از خرید می باشد . هر ویژگی این تركیب بالیستی از استراتژی ها همراه است . ویژگی های محصول و نگهداری پس از خرید با سهم 02/27 و 12/27 به ترتیب به وسیله دانشجویان به عنوان ویژگی هایی با بالاترین اولویت در تركیب بازاریابی اجتماعی برای رفتار صرفه جویانه انرژی انتخاب شدند .ویژگی كه كمترین ارجعیت در تركیب به ان اختصاص داده شده بود ترویج با سهم 59/11 بود . این مطالعه ,تركیب بازاریابی اجتماعی بهینه را به مدیریت دانشگاه , هنگام تصمیم گیری درباره رفتار صرفه جویانه انرژی بازاریابی توسط دانشجویانی كه مصرف كنندگان اولیه انرژی در محوطه دانشگاه هستند ارائه می دهد .علاوه بر این , این مطالعه به مدیریت دانشگاه در تخصیص كارامد منابع كمیاب در انجام مسئولیت های اجتماعی خود و غلبه بر كاستی های بازاریابی با انتخاب امیزه های بازاریابی مناسب كمك می كند .
خانه
»
اقتصاد »
میهن - ترجمه مقاله تركیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی بازار
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید