+
۱

| سناریوی افزایش قیمت بنزین در سال ۹۴ |حساب من ،پایگاه تحلیل اقتصادی (اینجا کلیک کنید)

به گزارش حساب من از سناریوی افزایش قیمت بنزین در سال ۹۴ ،افزایش ۵ درصدی قیمت حاملهای انرژی سال گذشته با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۴ رقم خورد.این درحالیست که ظاهرا در جلسه اخیر هیات دولت افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی برای سال جاری به تصویب رسید اما هنوز ابلاغ نشده است.

بنابراین زمزمه‌های تک نرخی شدن قیمت بنزین چند روزی است به گوش می‌رسد و شنیده‌ها حاکی از آن است قیمت هر لیتر ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.در عین حال، نرخ گازوئیل و مازوت به لیتری ۳۰۰ تومان و نفت سفید به لیتری ۱۵۰ تومان افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد این قبه گزارش حساب من از سناریوی افزایش قیمت بنزین در سال ۹۴ ،افزایش ۵ درصدی قیمت حاملهای انرژی سال گذشته با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۴ رقم خورد.این درحالیست که ظاهرا در جلسه اخیر هیات دولت افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی برای سال جاری به تصویب رسید اما هنوز ابلاغ نشده است.

بنابراین زمزمه‌های تک نرخی شدن قیمت بنزین چند روزی است به گوش می‌رسد و شنیده‌ها حاکی از آن است قیمت هر لیتر ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.در عین حال، نرخ گازوئیل و مازوت به لیتری ۳۰۰ تومان و نفت سفید به لیتری ۱۵۰ تومان افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد این قیمت‌ها به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید