+
۱

ترجمه مقاله فناوری اطلاعات و نقش در حال تغییر آن در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا (اینجا کلیک کنید)

ترجمه مقاله فناوری اطلاعات و نقش در حال تغییر آن در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا

مقاله انگلیسی با ترجمه فرسی
مقاله فناوری اطلاعات و نقش در حال تغییر آن در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا
عنوان انگلیسی مقاله: Information technology and its changing roles to economic growth and productivity in Australia
گروه : اقتصاد - فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله :25صفحه WORD قابل ویرایش
دانلود رایگان نسخه انگلیسی
این مقاله را میتوانید از مجله اینترنتی میهن تهیه نمایید برای مشاهده قسمتی از ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ادامه مطلب را مشاهده نمایید. قیمت : 19.500 تومان
در این مقاله، بررسی مان در مورد نقش سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات(IT) تولید و بهره وری اقتصادی در استرالیا را طی حدوداً چهار دهه توصیف می نمایید. چارچوب مورد استفاده در این مقاله یک تابع تولید کلی می باشد، که در آن سرمایهIT به عنوان یک ورودی مجزا از تولید در امتداد سرمایه های غیر IT و کار در نظر گرفته است. نتایج تجربی حاصل از این مطالعه، شواهد پیشرفت فنی قوی در اقتصاد استرالیا در دهه 1990 را نشان می دهد.

دانلود کلیک کنید
چکیده ترجمه:
در این مقاله، بررسی مان در مورد نقش سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات(IT) تولید و بهره وری اقتصادی در استرالیا را طی حدوداً چهار دهه توصیف می نمایید. چارچوب مورد استفاده در این مقاله یک تابع تولید کلی می باشد، که در آن سرمایهIT به عنوان یک ورودی مجزا از تولید در امتداد سرمایه های غیر IT و کار در نظر گرفته است. نتایج تجربی حاصل از این مطالعه، شواهد پیشرفت فنی قوی در اقتصاد استرالیا در دهه 1990 را نشان می دهد. سرمایه IT تاثیر قابل توجهی بر بازده، بهره وری نیروی کار و پیشرفت های فنی دهه1990 داشته است. با این حال، در سال های اخیر، سهم سرمایه IT بر بازده و بهره وری نیروی کار کاهش یافته است. در نتیجه بازیافت مجدد بهره وری سرمایه IT ، به خصوص در زمینه سرمایه گذاری IT در آینده، به عنوان یک چالش کلیدی برای استرالیا باقی مانده است.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید