نویسنده: بابک حسینی نژاد

عضویت در خبرنامه
شبکه های اجتماعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۱ - سردار علائی
    سرور
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۹ - سردار علائی
    سرور

در چند سال گذشته Google Earth به یکی از بهترین و ساده ترین راه های گشت گذار در جهان اطراف بدون بلند شدن از پشت کامپیوتر تبدیل شده است. ورژن استاندارد این نرم افزار تا بحال توسط گوگل به صورت مجانی ارائه می شد ولی ورژن Pro که برای مقاصد تجاری در نظر گرفته شده بود را باید به قیمت 399$ در سال می خریدیم. چند روز پیش (30 ژانویه) گوگل ورژن Pro این نرم افزار را هم مجانی اعلام کرد.

تفاوت های بسیاری بین ورژن مجانی و Pro این نرم افزار وجود دارد از جمله کیفیت عکس های نمایش داده شده و قدرت زوم بیشتر روی منطقه ای که می خواهیم از آن بازدید کنیم. این ورژن نرم افزار، اجازه چاپ عکس های با کیفیت بسیار بالا (حداکثر 4800 * 3200 پیکسل) و ضبط ویدئوهای با کیفیت HD را نیز به ما می دهد مثلا شما می توانید از پرواز خود بر فراز شهرها، ویدئو های با کیفیت تهیه کنید.   

 

خوب حالا برویم سراغ دانلود:

از آنجایی که گوگل به علت تحریم ها اجازه دانلود فایل Installer را در ایران نمی دهد، لینک فایل مخصوص PC را با حجم 790KB در اینجا قرار می دهم. البته می توانید از یک VPN هم برای دانلود از سایت اصلی گوگل استفاده کنید. بعد از دانلود این فایل کوچک و اجرای آن باید مدتی صبر کنیم تا نرم افزار دانلود شده و روی سیستم نصب شود*.

*تحریم ها برای این قسمت مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

*دقت کنید که در طول این عملیات باید به اینترنت متصل باشید.

 

 بعد از نصب برنامه خود به خود باز می شود و شما می توانید با کلیک روی دکمه Sign in با ایمیل گوگل خود وارد شده و به دلخواه خود از مزایای فوق العاده این نرم افزار بهره مند شوید. 

 

پرواز بر فراز شهرها:

یکی از امکانات این ورژن نرم افزار Google Earth شبیه ساز پرواز یا Flight Simulator می باشد. برای ورود به این بخش از منوی بالا به قسمت  tools -> Enter Flight Simulator رفته و شبیه ساز را اجرا کنید. سپس یک هواپیما و یک نقطه شروع انتخاب کرده و پرواز کنید.

نظرات (۳)

متاسفانه در مرحله دوم نصب حتی با پراکسی هم به کشور گیر میده!
پاسخ:
پراکسی استفاده نکنید یک vpn بسازید
ممنون
پاسخ:
ممنون از نظرتون
خیلی نرم افزار عالی ای است.واقعا ممنون
پاسخ:
ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی