کسپرسکی

دومین برنده جشنواره تابستانه کسپرسکی آنلاین معرفی شد!

۱۳۹۳/۷/۱۹اخبار و مقالات امنیت اطلاعات

دومین برنده جشنواره تابستانه کسپرسکی آنلاین معرفی شد

جشنواره چمدان ها را ببندید

به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از 10 مرداد ماه لغایت 10 مهر ماه اقدام به خرید اینترنتی نموده بودند، در قرعه کشی سفر به جزیره زیبای کیش شرکت داشتند که قرعه کشی‌ها نیز اواسط شهریور ماه و مهرماه انجام پذیرفت.

شرکت ایدکو، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین صبح روز چهارشنبه اخیر با انجام قرعه کشی دوم جشنواره "چمدان ها را ببندید" برنده اصلی ماه دوم این جشنواره را انتخاب نمود. این خریدار نیز، یکی از خریداران و شهروندان تهرانی میباشد که با خرید یک عدد کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس 2015، 5 کاربره یکساله برنده سفر به جزیره زیبای کیش به اتفاق یک همراه گردیده است.

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، همانگونه که در قرعه کشی اخیر این جشنواره نیز یک امتیاز ویژه لحاظ گردید برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز در نظر گرفته شده بود و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر برخوردار بودند. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نداشته‌اند.

برهمین اساس، جوایزی که برای برندگان درنظر گرفته شده عبارت است از: سفر به جزیره زیبای کیش برای یک نفر به اتفاق یک همراه در هر ماه، که قرعه کشی برای هرکدام از سفرها در نیمه ماه های شهریور و مهر انجام گرفت.

گفتنی است جشنواره خرید "چمدان ها را ببندید" به مدت دو ماه برپا بوده و خریداران تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت داشتند. فهرست نمایندگان معتبر در  نشانی www.irkaspersky.com  و در قسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.

برنده اول جشنواره: جناب آقای آزاد علیزاده نوحی اطلاعات بیشتر در این مطلب

بازگشت وجه
ضمانت بازگشت وجه شما برای زمان و محصولات زیر معتبر است: - 72 ساعت از زمان انجام خرید از فروشگاه آنلاین - تمامی محصولات موجود در سایت
بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

بهار امن کسپرسکی؛ تا 75% تخفیف ویژه محصولات خانگی و ادارات کوچک!

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، نوروز امسال نیز عیدی به مشتریان و کاربران خود را از یاد نبرده‌ است.

ادامه خبر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد