کد مطلب: 

9478

اعترافات تکان‌دهنده عوامل جهاد زنا، جزو پربازدیدترین‎ها در یوتیوب

اعترافات تکان‌دهنده عوامل جهاد زنا، جزو پربازدیدترین‎ها در یوتیوب

تلویزیون سوریه فیلمی از اعترافات تکان‌دهنده و رسوایی‌های اخلاقی زنان و مردان بازداشت‌شده شرکت‌کننده در جهاد نکاح را منتشر کرد که بازدید آن در شبکه یوتیوب، به‌شدت در حال افزایش است.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری ابنا، یک شبکه تلویزیونی سوریه به‌تازگی فیلمی از اعترافات بازداشت‌شدگان زن و مرد در رسوایی‌های اخلاقی موسوم به جهاد نکاح منتشر کرده که بازدید آن در شبکه یوتیوب، به‌شدت در حال افزایش است و جنجال زیادی را در جامعه سوریه ایجاد کرده است.

بازداشت‌شدگان در این فیلم، اعترافات تکان‌دهنده‌ای درباره جهاد زنا و حجم اقدامات غیر اخلاقی و نامشروع صورت گرفته در این رابطه مطرح می‌کنند که تحت عنوان جعلی جهاد نکاح صورت می‌گیرد. سلفی‌های عراق و افغانستان نیز به دنبال ترویج این روش در کشورهای خود هستند.

"محمد العریفی" مفتی وهابی سعودی صاجب اصلی این فتواست، این در حالی است که دامنه شمول این فتوا آنقدر گسترش پیدا کرده که تا حد برخی محرمات مطلق از جمله لواط و تجاوزهای گروهی به زنان و تجاوز جنسی به محارم از جمله خواهر و برادر نیز منجر شده است.

این فتاوا همچنین باعث ازهم‌گسیختگی بسیاری از خانواده‌ها شده و حجم بالایی از ناپاکی و بی‌حیایی را در میان معارضان دولت سوریه ایجاد کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-09-20 19:42

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
لعنت خدا بر آن مفتی سعودی وهابی آمریکایی که این فتوای شیطان پسند را صادرکرده است .خدابر عزابش بیفزاید .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نفرین بر سلفیهای مفلوک ذلیل که برای ضربه زدن به اسلام ایجاد شدهاند و مغز پیروانشون را منجمد میکنند تا هر فکر کثیفی را به مغز اونها وارد کنند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید