loading...
ال سی سافت وار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دوست دارید هفته ای هفتاد تومن پول ببرید(پس بیا اینجا و ثبت نام کن) 4 6544 mehran
بازیابی پسورد هک شده یا فراموش شده در یاهو 0 1406 saman19
یه لوگو واسه ال سی سافت وار گیر آوردم چطوریه به نظرتون ؟؟؟؟؟ 0 1180 alireza23
تبادل بنر با انواع سایت ها و وبسایت هاو وبلاگ ها 2 1742 msnco
یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می کند ؟ 1 2439 abdullah
آموزش کامل ویرایش فیلم با Windows Movie Maker 1 1621 mohammadwolf
آموزش بستن همیشگی تبلیغات در KMPLAYER 0 1327 reza22
آموزش حذف تبلیغات در مرورگر وب‌فریر 0 1219 reza22
آموزش حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز 0 1456 reza22
آشنایی کامل با انواع DVD و ویژگی های یک DVD با کیفیت 0 1165 reza22
آموزش غیر فعال کردن ارتقای Windows Media Player 0 1050 admin
آموزش قرار دادن تصویر بر روی آهنگ به وسیله Windows Media Player 0 1333 admin
معرفی چند نرم افزار معروف برای ساخت انیمیشن سه بعدی 0 1091 alireza23
نرم افزار مشاهده پسوردهای ذخیره شده Password Security Scanner 1.32 0 1162 saman19
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77 0 1415 saman19
سامان سپهوند بازدید : 429 شنبه 22 مهر 1396 نظرات (2)

احتمالا با ابزاری با نام نوتیفیکیشن آشنایی دارید. ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید موضوع خاصی را به اطلاع کاربر برسانید. به عنوان مثال هنگامی که یک SMS دریافت می‌شود، زمانی که شما قصد دارید تبلیغی برای کاربر ارسال کنید، وقتی ایمیلی دریافت می شود یا هنگامی که از سایر مسنجرها پیامی دریافت می‌شود و حتی زمانی که حافظه شما جای کافی نداشته باشد کاربر به‌وسیله این قابلیت مفید پیغام را دریافت می‌کند....

سامان سپهوند بازدید : 406 شنبه 22 مهر 1396 نظرات (0)

بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که از یک ویژگی منحصربه‌فرد نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مشابه خود برخوردارند تلاش می‌کنند تا قابلیت یا ویژگی خاص خود را در نگاه اول به کاربر نشان دهند. به این ترتیب کاربر می‌تواند بین چند اپلیکیشن که تقریبا کار یکسانی انجام می‌دهند یکی را انتخاب کند که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی‌تری است.

سامان سپهوند بازدید : 362 جمعه 21 مهر 1396 نظرات (0)

یک فرگمنت نشان‌دهنده یک رفتار یا بخشی از رابط کاربر در یک اکتیویتی (Activity) است. شما می‌توانید چندین فرگمنت را در یک اکتیویتی واحد ترکیب کنید تا یک UI چند پنجره‌ای ایجاد کنید و یک فرگمنت را در چندین اکتیویتی مجدد استفاده کنید.

سامان سپهوند بازدید : 282 جمعه 21 مهر 1396 نظرات (0)

فونت‌ها یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در طراحی یک اپلیکیشن به حساب می‌آیند؛ به صورتی که طراحان اپلیکیشن‌های اندرویدی را متقاعد کرده تا در حد امکان علاوه بر فونت اولیه اپلیکیشن، تعدادی فونت را در صفحه‌ای به عنوان تنظیمات قرار داده تا کاربر بتواند به صورت دلخواه یکی از آنها را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

سامان سپهوند بازدید : 413 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)
در این دوره آموزشی ساخت تولبار یا همون اکشن بار (ActionBar) از صفر تا ۱۰۰ به صورت کاملا پروژه محور توضیح داده شده. شما در این دوره علاوه بر ساخت و ایجاد یک Action Bar سفارشی می‌تونید برای هر یک از صفحه‌های مختلف‌تون اکشن بار سفارشی همراه با طراحی متریال مختلف و مجزا از هر صفحه داشته باشید.
پس برای یادگیری این کار در این دوره با ما همراه باشید.
 
سامان سپهوند بازدید : 859 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که دکمه‌هایی در اپلیکیشن‌های محبوب دیده‎اید که حالتی انعطاف‌پذیر دارند و معمولا زیبایی خاصی به UI/UX اپلیکیشن می‌دهند؛ به این نوع دکمه‌ها، Floating Action Button که به معنای دکمه شناور است گفته می‌شود. البته این دکمه دارای انواع مختلفی (Menu، Toolbar، Button و ...) است.

سامان سپهوند بازدید : 464 چهارشنبه 19 مهر 1396 نظرات (0)

در دوره آموزشی پیش‌رو، شما استفاده کامل از این ویجت را می‌آموزید.این ویجت قابلیت گسترش و فروپاشی گروه‌های خود (Headerها) را زمانی که کاربر هدر را لمس می کند دارد؛ یعنی در لحظه می‌توان مقادیر را به نحوی عوض کرد.

سامان سپهوند بازدید : 1374 چهارشنبه 19 مهر 1396 نظرات (0)

در این دوره آموزشی  Androidاز سایت فرانش، شما آموزش ساخت یک منوی کشویی حرفه‌ای و متریال و مطابق با استانداردهای گوگل خواهید داشت. منوهای کشویی در برنامه‌نویسی اندروید علاوه بر قابلیت‌های کاربردی برای بهتر شدن طراحی برنامه و منظم کردن بخش‌های برنامه‌تون یک ضرورت به حساب میاد. به نوعی که ساخت یک منوی کشویی برای اپلیکیشن اندرویدتان باعث زیبایی بیشتر برنامه و جذب بیشتر مخاطب به اپلیکیشن‌تان خواهد شد.

سامان سپهوند بازدید : 459 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

معرفی RecyclerView هم زمان با روی کار آمدن متریال دیزاین در Android 5.0 به وقوع پیوست و چنانچه با نحوه ساخت و توسعه اپلکیشن اندروید آشنایی داشته باشید قطعا از اهمیت و کاربرد RecyclerView آگاهی دارید. ایده ریسایکلر ویو از اولین نسخه همراه اندروید بوده و در آن زمان ListView نام داشت. ایده پشت پرده بسیار ساده است، هدف نمایش داده‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از ویوها است و کار با recycling و rebinding این ویوها صورت می‌پذیرد.

سامان سپهوند بازدید : 594 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)
BottomBar با ضربه زدن به یک آیکن در پایین صفحه، شما را به طور مستقیم به نمایش مورد نظر مرتبط کرده و صفحه یا فرگمنت فعلی را فعال یا تازه‌سازی می‌کند.به این صورت که هر کدام از آیتم‌های Bottom Navigation Bar یا همان BottomBar این قابلیت را دارند که کارهای مختلفی انجام بدهند.
 
سامان سپهوند بازدید : 568 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)
اضافه کردن صفحه‌های ورودی (صفحه خوش‌‌آمدگویی یا (SplashScreen یک روش عالی برای نشان دادن ویژگی‌های اصلی، قابلیت‌ها و حتی امکانات راهنما در اپلیکیشن است. در این دوره قصد داریم نحوه اضافه کردن چندین Slider به برنامه را آموزش دهیم؛ که در آن کاربر می‌تواند قبل از اینکه صفحه اصلی برنامه اجرا شود، در قالب یک صفحه خوش‌آمدگویی بین چندین اسلاید جابه‌جا شود و توضیحاتی قبل از اینکه برنامه اصلی اجرا شود در قالب چند اسلاید به کاربر نمایش دهد.
 
 
 
سامان سپهوند بازدید : 659 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)
یک فرگمنت نشان‌دهنده یک رفتار یا بخشی از رابط کاربر در یک اکتیویتی (Activity) است. شما می‌توانید چندین فرگمنت را در یک اکتیویتی واحد ترکیب کنید تا یک UI چند پنجره‌ای ایجاد کنید و یک فرگمنت را در چندین اکتیویتی مجدد استفاده کنید.
 
در این دوره تمام ویژگی‌هایی که یک فرگمنت می‌تواند در اندروید داشته باشد را توضیح دادیم و در قالب مثال‌ها و تمرین‌هایی به پیاده‌سازی فرگمنت در یک اپلیکیشن و کاربردهای یک فرگمنت به صورت کامل پرداخته شده است.
 
سامان سپهوند بازدید : 472 یکشنبه 16 مهر 1396 نظرات (0)

در این دوره آموزشی از سایت فرانش، برنامه‌نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو به صورت مقدماتی تا پیشرفته (تمام مراحل ساخت یک برنامه یا اپلیکیشن در اندروید) آموزش داده شده است .

سامان سپهوند بازدید : 1934 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

بدون شک هر کس که از ویندوز ۱۰ استفاده کند متوجه خواهد شد این نسخه با تمام قابلیت های منحصر به فردش، یک مورد آزاردهنده هم دارد. این مورد همان الزام دارابودن حساب کاربری مایکروسافت و استفاده از رمز عبور آن برای ورود به ویندوز است. اگر این الزام تنها برای دستگاه های موبایل یا لپ تاپ ها بود جای حرفی باقی نمی گذاشت اما واقعاً چه نیازی است که کامپیوتر داخل خانه دارای رمز عبور باشد؟ اگر شما نیز از وارد کردن پسورد در هنگام ورود به ویندوز خسته شده اید کافیست از ترفند ساده ای که در ادامه برایتان شرح داده ایم استفاده کنید تا برای همیشه از شر آن خلاص شوید.

تعداد صفحات : 69

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت ما خوش اومدید ما جمعی از برنامه نویسان و ترفند دانان برتر می باشیم که قصد داریم شما را با حفره های امنیتی و ترفند های مخفی و پنهان ویندوز آشنا کرده و در کنار آن هم آموزش های کاربردی در زمینه تکونولوژِی و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای شما خواهیم داد اگر شما هم ترفند ی بلدید که دوست دارید جایی با اسم خودتون نمایش داده بشه شک نکنید که اینجا جای شماست و می تونید ترفند های تون رو بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد تغیرات محتوا و قالب سایت چیه ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 967
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2966
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 496
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 2,017
  • بازدید ماه : 7,384
  • بازدید سال : 99,973
  • بازدید کلی : 3,083,900