گزارش من | 49 مرد برتر 2013 معرفی شدند, روحانی رده 31, سازندگان GTA V و بازیگر سریال بریکینگ بد هم هستند! :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان


Sam Houser سازنده GTA V



Askman یکی از پورتال ها و منابع معتبر ارتباطی و روابط عمومی در سراسر دنیا است که هر ساله در کنار برنامه های دیگر خود٬اعمال به انتشار لیست ۴۹ مرد تاثیرگذار و برتر دنیا سال میکند.ساعاتی پیش لیست نهایی ۴۹ مرد تاثیرگذار سال ۲۰۱۳ نیز از سوی این پرتال منتشر شد که در نوع خود بسیار درخشان و عالی بوده است.




        در این لیست ۴۹ نفره٬ نام بازی سازان بســیار خوش میدرخشد. برادران Sam و Dan Houser که امسال شاهکاری به نام GTA V را توانستند با مــــــدیریت و کارگردانی بسیار خوب خود٬ تاریخ ساز کنند در رده ی ۱۵ این لیست قرار گرفتند تا ثابت کنند محصولی که عرضه کردنند تا چه حد تاثیرگذار بوده است. نفر بعدی از دنیای گیم که بسیاری وی را میشناسند٬شخصی نیست جز طراح و آرشــیتکت کنسول PS4 و بازی ساز مطرح آقای Mark Cerney. پوی به خاطر نقش بسیار مهمش در ســـــاخت کنسول نسل بعد سونی و از طرفی٬ نمایش ها و سخنرانی های بسیار خوبش که از وی یک چهره ی مردمی ساخته است٬توانست در جایگاه ۲۹ این لیســـــت که افراد بسیار قدرتمندی در آن هستند قرار بگیرد.





   اما جالب است بدونید در این لیست ۴۹ نفره نام رییس جمهور کشورمان آقای حسن روحانی نیز در نزدیکی Mark Cerney با رتبه ی ۳۱ دیده میشود که از وی به عنوان یک مرد جهانی با روابط عمومی قوی اشاره شده است.

    در این لیست نام افرادی مثل Bryan Cranston بازیگر نقش والتر در سریال محبوب Breaking Bad در رتبه ی دوم٬آقای Elon Musk از چهره های تکنولوژی حال حاضر دنیا و رییس Tesla Motors و SpaceX با داشتن رتبه ی اول٬کریستین رونالدو ستاره ی پرتغالی تیم Real Madrid در رتبه ی ۳۸ و بسیاری از بازیگران, خوانندگان, ورزشکاران, تاجران, سیاستمداران, دانشمندان و … در این لیست وجود دارند که خودتان میتونید آنها را مشاهده کنید.






مشاهده لیست ۴۹ مرد برتر سال ۲۰۱۳


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">