پرش به محتوای اصلی

مدیر راهکار منابع انسانی چارگون: نرم‌افزار مدیریت مزایا را محصولی موفق ارزیابی می‌کنیم

برگزاری کارگاه آموزشی هوش تجاری «BI» در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون

مدیر راهکار منابع انسانی چارگون تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نرم‌افزار مدیریت مزایا که در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان رونمایی شد به یکی از موفق‌ترین محصولات این حوزه تبدیل شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نوشین محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: امسال نیز در ششمین گردهمایی سالانه، محصولات مدیریت منابع انسانی با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه شدند به طوریکه در تمام مدت میان‌ برنامه، همکاران راهکار منابع انسانی فعالانه در حال گفت‌وگو و پاسخگویی به سئوالات آنها بودند.
وی ادامه داد: مشتریان مطابق عرف هر ساله، علاقه‌مند به تعامل با همکاران به ویژه بخش پشتیبانی بودند تا از نزدیک با تیمی که در طول سال به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، تعامل و معاشرت داشته باشند و درباره موضوعات مختلف نرم‌افزارها گفت‌وگو کنند.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: نرم‌افزارهای جدید از جمله داشبوردهای مدیریتی منابع انسانی و تلگرام بات و ابزار گزارش‌ساز همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال بسیار خوبی از جانب مشتریان مواجه شد و افراد زیادی برای مشاهده عملکرد این محصولات جدید در غرفه حاضر شدند.
وی با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار مدیریت مزایا در راهکار مدیریت منابع انسانی یادآورشد:پیش‌بینی ما این است که نرم‌افزار مدیریت مزایا به یکی از موفق‌ترین محصولات این حوزه تبدیل شود. خوشبختانه پس از سمینار درخواست‌های متعددی برای دموی این نرم‌افزار از سوی مشتریان داشته‌ایم که نشان می‌دهد پیش‌بینی ما اشتباه نبوده است.
وی ادامه داد: طراحی غرفه‌ها امسال چند مزیت را برایمان ایجاد کرد، اول اینکه مشتری‌ها به راحتی امکان دسترسی و پیدا کردن غرفه‌های مرتبط با حوزه مورد نظرشان را داشتند، دوم اینکه امکان نمایش فیلم‌های محصولات جدید، فرصت خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد تا بهتر با عملکرد این محصولات آشنا شوند.
به گفته وی، فضای باز اطراف غرفه‌ها نیز بسیار کمک کننده بود محیط تعاملی و راحت برای گفت‌وگوی همکاران و مشتریها شکل بگیرد.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در محصولات و ارزش نهادن به مشتریان دو اصل جدی در شرکت است گفت: خوشبختانه این دو پیام مهم در ششمین گردهمایی سالانه به مشتریان منتقل شد و تنوع برنامه‌ها و نوع ارائه و معرفی دستاوردهای چارگون و به ویژه ایجاد فرصت مناسب برای تعامل و شبکه‌سازی بین مشتریان و کارشناسان شرکت، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.