اخبار کولرگازی, بازار کولرگازی, بهترین کولرگازی

بهترین کولرگازی

کولر گازی بانه

بهترین قیمت کولر گازی

بهترین کولرگازی

فصل تابستان از راه می‌رسد و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز اقدامی برای سیستم برودتی منزل خود نکرده‌اید و   شرایط اقلیمی شهر محل سکونت شما، استفاده از کولرهای آبی را غیرممکن کرده، بدون تردید  کولرهای گازی را انتخاب خواهید کرد . بنابراین  شما بدنبال بهترین  کولرگازی  موجود  در بازار خواهید گشت   ولی  بهترین کولرگازی  چه  مشخصاتی  دارد  ؟  بهترین  خرید زمانی است  که ما  از هزینه ای که  کرده ایم و زمانی که صرف آن  نموده ایم نهایت  استفاده  را ببریم   و از خرید  خود لذت  ببریم ….

بهترین کولرگازی

به طور کلی کولر گازی به عنوان یکی از وسایل برودتی منازل که امروزه گرما هم تولید می‌کند، وسیله‌ای است که می‌تواند بسرعت دمای محیط را کاهش یا افزایش دهد، اما بحث امروز در مورد سرمایش آن است. بنابراین این‌گونه می‌توان بیان کرد که کولر گازی نام مصطلحی است بین ما که به تمامی دستگاه‌هایی که شامل چرخه سرمایشی مبتنی بر تراکم و انبساط گاز اطلاق می‌شود، می‌گوییم، اما این وسایل را air conditioner می‌گویند.

بهترین کولرگازی

کولر گازی درواقع با سیستمی همانند یخچال کار کرده و از فرآیند تبدیل گاز به مایع به وسیله افزایش فشار و ارسال آن به داخل سیستم استفاده می‌کند. این گاز مایع برای دوباره گاز شدنش، گرمای محیط را گرفته و باعث خنک شدن محیط خود می‌شود. بنابراین در ابتدا درمی‌یابیم که کولر گازی از چند بخش اولیه تبدیل شده است که کندانسور، سیستم انتقال و در نهایت فن برای به جریان درآوردن هوا، اصلی‌ترین آنها هستند. کولرهای گازی معمولا به سه گروه اصلی یعنی یک تکه یا پنجره‌ای، کولرهای دوتکه یا همان اسپیلت‌ها (دیواری، سقفی ایستاده، زمینی، داکتی یا کاستی) و در نهایت قابل حمل تقسیم‌بندی می‌شوند. اگرچه در حال حاضر هر کدام از این سه بخش دوباره زیرمجموعه‌هایی پیدا کرده‌اند، اما باز هم این گروه از اصلی‌ترین‌ها هستند.

برآورد ظرفیت کولر گازی مناسب

اولین گام برای انتخاب محصول مورد نظرمان، تعیین ظرفیت متناسب کولر گازی برای منزل، محیط کار یا هر مکانی که قصد داریم از آن استفاده کنیم، خواهد بود. بدون تردید هنگام خرید کولر گازی با اعدادی چون 9000 یا 12 هزار یا بالاتر برخورد می‌کنید. از خود سوال می‌کنید این اعداد چیست؟

انتخاب کولرگازی بر اساس متراژ

به طور کلی میزان سرمادهی کولر با معیار british termal units (Btu) مشخص می‌شود. Btu بالاتر به میزان سرمادهی بیشتر در واحد زمان است نه این‌که این کولر خنک‌تر است. بنابراین این اعداد درواقع همان توان سرماسازی به واحد زمان هستند که از فروشندگان می‌شنوید و هرچه این اعداد بزرگ‌تر باشد،‌ بدون تردید قیمت کولر مورد نظر هم افزایش خواهد یافت. بنابراین ظرفیت خنک‌کنندگی یا گرمادهی کولرهای دوکاره را می‌توان روی برچسب پشت کولر دید یا روی کاتالوگ آن مطالعه کرد.

بهترین کولرگازی

برای یافتن کولر مناسب خودتان این‌گونه عمل کنید. اگر محل مورد نظر شما در طبقات میان ساختمان قرار دارد و اطراف آن پوشیده است، به ازای هر مترمربع بنا 400 تا 600 Btu در نظر بگیرید و اگر به طبقات فوقانی نزدیک هستید یا به پشت‌بام نزدیک هستید، به ازای هر مترمربع 600 تا 800 Btu محاسبه کنید. در نظر داشته باشید که اگر محل شما آفتابگیر است، 10 درصد به میزان محاسبه خود بیفزایید یا به عکس اگر آفتابگیر نیست 10 درصد بکاهید، اما در مورد آشپزخانه اگر قرار است کولر گازی آنجا کار کند، همان شرایط آفتابگیر ا اعمال کنید یعنی 10 درصد بیشتر در نظر بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید کولرگازی را مطالعه فرمایید.

مصرف انرژی برق کولرگازی 

مدتی است که دستگاه‌های جدید لوله گازی با مصرف انرژی بسیار پایین‌تر از گذشته ساخته شده‌اند و در بازارهای بین‌المللی به فروش به طور کلی این گروه‌ها به گروه‌های A و A+  و  A++ تقسیم شده‌اند و کمترین میزان مصرف انرژی مربوط به گروه A++ است. البته این گروه می‌توانند گران‌ترین هم باشد. بنابراین با دقت روی برچسب انرژی محصول سعی کنیم به میزان برق مصرفی آن هم توجه داشته باشیم ولی به یاد داشته باشیم که در حال عمومی میزان مصرف انرژی کولرهای گازی های جدید پایین  تر از  کولر های آبی است و در خرید  بهترین  کولرگازی این نکته بسیار  حائز اهمیت است .به عبارت  دیگر کم مصرفترین  کولرگازی با راندومان بالا میتواند  بهترین کولرگازی مورد نظر خریدار باشد.

بهترین کولرگازی

نسبت توان خروجی به توان ورودی هر دستگاه برقی بازده انرژی خوانده می‌شود و در کولرهای گازی این رقم از حاصل تقسیم ظرفیت سرمایشی کل به توان ورودی موثر به دست می‌آید و به EEr موسوم شده بنابراین هنگام خرید کالا در کاتالوگ آن به ضریب EEr، رتبه انرژی و کلاس کولر با توجه به شرایط اقلیمی منطقه توجه کنید. هر چه این شاخص بالاتر باشد این کولر کارایی بیشتری دارد. برای کولرهای با ظرفیت کمتر از 20 هزار Btu/h می‌بایست EEr حداقل برابر با 7/10 باشد. هر چه این عدد بیشتر باشد، مصرف انرژی کولر پایین‌تر است به عنوان مثال EEr 10 حدود 20 درصد انرژی کمتر از EEr مصرف خواهد کرد.

سیستم اینورتر در کولرگازی

به طور کلی دو سیستم اصلی در کولر گازی و کمپرسورها وجود دارد:

1ـ کمپرسورهای دور ثابت

2ـ کمپرسورهای اینورتر یا دور متغیر

آشنایی با سیستم اینورتر…کلیک نمایید

راهنمای خرید بهترین کولرگازی  برای شما

با این اطلاعات اولیه بهترین خرید کولر گازی برای  شما چیست  ؟ این مراحل را در نظر بگیرید و بدون نگرانی مبلغ کالای موردنظر را بپردازید، چون هوای بهاری در انتظار شماست.

1ـ اولین گام محاسبه BTU موردنیاز شماست.

2ـ دومین مرحله انتخاب کولر با مصرف انرژی پایین‌تر مثلا A+ +  است.

3ـ هرگز به شایعات توجه نکنید و بدون پیش‌داوری به بازار بروید.   قبل از اقدام به خرید  خوب اطلاعات بگیرید.

4ـ اطلاعاتی که برای خرید کولر گازی موردنیاز شماست، عبارتند از: نوع پنل، توان گرمایی و سرمایی آنها، ابعاد، وزن، صدای کولر در هنگام کار است. برای اینکار میتوانید  از مشاوران ما یاری بگیرید . (  تلفن های مشاوره  موجود  در سایت )

5ـ توجه داشته باشید مارک مشهور دلیل کیفیت خوب نیست. البته پول زیادی دادن هم دلیل کیفیت نیست.

6ـ در انتخاب کولر مناسب با فضای موردنظر دقت کنید.

7ـ توجه داشته باشید اسپیلت‌ها یا کولرهای دوتکه نیازمند فضای بیرونی هم هستند، بنابراین به محل نصب آن نیز فکر کنید.

8ـ موتور برخی از این کولرها مخصوص مناطق مرطوب و گرم ساخته شده، بنابراین به محل جغرافیایی کولر که قرار است کار کند، خوب توجه کنید.

9ـ به یاد داشته باشید کولرهای پنجره‌ای میزان برق بیشتری نسبت به اسپیلت‌ها مصرف می‌کنند. و خرید کولرگازی دیواری بسیار در صرفه جویی انرژی  موثر  است .

بهترین کولرگازی کدام است ؟

بهترین کولرگازی های موجود در بازار بانه و ایران :

کانال تلگرام کولرگازی بانه

کولرگازی کم مصرف اجنرال A++

کولرگازی اجنرال مدل ASGS30LFCZ

کولرگازی اجنرال موتور کاوازاکی ژاپن

برند های کولرگازی بانه

علت سوختن کمپرسور کولرگازی چیست ؟

هزینه برق کولرگازی چقدر است ؟

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS12LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS18LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS24 LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

کولرگازی اجنرال کیت اینورتر DC مدل ASGS30LFCA گاز R410A رده انرژی A + + +

امید  است این مطلب برای انتخاب بهترین کولرگازی  مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد . با نظرات خود  ما را راهنمایی فرمایید . برای  مطالعه بیشتر مطالب زیر پیشنهاد می شود.

کانال رسمی تلگرام کولرگازی بانه ,کلیک کنید

آنچه باید در مورد کولرگازی بدانیم …کلیک کنید

کولرگازی اجنرال OGENERAL ” کلیک کنید “

کولرگازی سقفی یا داکت اسپلیت

عیب یابی و تعمیر در کولرگازی اسپلیت…خود آموز تعمیر اولیه

ارزانترین قیمت کولرگازی کم مصرف A++

کولر گازی جنرال مکس 18000   GENERAL MAX 

کولر گازی جنرال مکس 12000   GENERAL MAX

کولر گازی جنرال مکس 24000  GENERAL MAX  

کولر گازی جنرال مکس 30000  GENERAL MAX  

قیمت اسپلیت 24000

قیمت کولر گازی سامسونگ اصل اینورتر 

 

کولر گازی جنرال مکس 

کولر گازی 36000 ارزانترین قیمت 

قیمت کولر گازی 12000 

ارزانترین قیمت کولر گازی

کولرگازی بانه

مناسب ترین نحوه نصب کولرگازی

قیمت کولرگازی 18000 در گناوه

فروش کولرگازی از بندر گناوه

ارزانترین قیمت کولرگازی زانتی

کولر گازی 18000 زانتی

کوار گازی 24000 زانتی

ارزانترین قیمت کولر گازی مدیا

کولرگازی ایوولی

کولر گازی 24000 جنرال گلد

کولر گازی زانتی 36000

کولر گازی 12000 ایوولی

کولر گازی 18000 ایوولی

کولر گازی 18000 ایوولی گلدن

بی تی یو BTU چیست ؟

کولر گازی 36000 ایوولی

کولر گازی 24000 ایوولی تیتانیوم

کولر گازی 18000 ایوولی تیتانیوم