۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۷:۴۷
کد خبر: 81670978
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز قدس نمايش انسجام جهان اسلام در حمايت از فلسطين است

ايلام - ايرنا - سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ايلام گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس نمايش بزرگ وحدت و انسجام جهان اسلام در حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين است.

حجت الاسلام علي چراغي پور روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: دفاع از مظلومان و ملت هاي زير سلطه و ستم كشورهاي زورگو همواره از سوي ملت و مسوولان ايران اسلامي در دستور كار قرار دارد.
وي افزود: در اين ميان، مساله فلسطين و دفاع از مردم ستمديده اين كشور بعنوان موضوعي بسيار مهم و حساس در ايران اسلامي تبديل شده و ملت ما در حمايت از مظلومان فلسطين در خط مقدم بوده اند.
چراغي پور يادآور شد: حضرت امام خميني(ره) در اقدامي منحصر بفرد و موثر و با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان بعنوان روز قدس، در واقع روزي تاريخي را در جهان اسلام در دفاع از مظلوم به ثبت رسانيد.
وي با بيان اينكه جهان اسلام همواره موضوع حمايت از فلسطين را مقوله اي اساسي مي داند، تاكيد كرد: مسلمانان هر سال با برگزاري راهپيمايي عظيم روز قدس موجي از هراس را بر پيكر رژيم منحوس صهيونيستي و استكبار جهاني مي اندازند.
چراغي پور ادامه داد: با توجه به تهاجم وحشيانه نظام سلطه و ايادي دست نشانده اش بر ضد مردم بي دفاع يمن كه در تداوم سياست هاي شوم آنها براي تفرقه اندازي در منطقه است، راهپيمايي روز جهاني قدس امسال با شكوه بيشتري برگزار خواهد شد.
وي اضافه كرد: راهپيمايي روز جهاني قدس امسال در روز جمعه 19 تيرماه مقارن با 23 رمضان همزمان با سراسر كشور در مناطق مختلف اين استان از جمله مركز استان با حضور حماسي اقشار مختلف مردم برگزار مي شود.
7171/9002

سرخط اخبار استان‌ها