گزارش من | حضور آدم فضایی ها در جام جهانی, نیویورک مورد حمله واقع می شود| بخش دوم :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان



در ادامه گزارشی که از حواشی پیرامون Winner Takes the Earth# داشتم, امروز به ادامه بررسی این اتفاق جالب می پردازیم که این گروه دست به کاره بزرگی زدند و میدان تایمز نیویورک را هدف خود قرار داده اند و در قسمتی دیگر از جهان, باز به کسور میزبان جام جهانی باز گشتند و روی کوهی دیگر هنر نمایی کردند...




  • میدان تایمز نیویورک , 24/10/2013

  




       در سومین رونمایی از این لوگو عجیب, نیویورک میزبان بوده و در یکی از پر رفت و آمد ترین نقاط دنیا, یعنی میدان تایمز, یک سری تصاویر عجیب و غریب مشابه کد هایی که در فیلم ماتریکس دیده بودیم, بر روی بیلبورد های دیجیتال تبلیغاتی این میدان به نمایش در آمد.



          در حالی که بیلبورد های دیجیتال در حال تبلیغ ستارگان بسکتبال بود, نوبت به این لوگوی فوتبالی رسید تا تصویر پرنوری از همان لوگو معروف به نمایش در آید و بعد از آن هم جمله معروف Winner Takes the Earth#  دیده شود.


یکی از افرادی که از نزدیک شاهد ماجرا بوده گفته :

 «ابتدا فکر کردم ربطی به کامپیوترها دارد چون با خطاها و کدهای کامپیوتری در ارتباط بود. اما زمانی که علامت فوتبال و هشتگ آمد ذهن آدم باز شد و از خودم پرسیدم چه کسی می خواهد ما را به چالش بکشد.»




  • کوه سانتاماریا, 26/10/2013



  



       دوشنبه هفته گذشته بود که برای 4ـمین بار پیاپی, لوگو مشاهده شد. باز هم برزیل. بر روی کوه مشرف به ساحل در ریودوژانیرو. محله لمه که شب آرامی را می گذراند, ناگهان شاهد اتفاق عجیبی بود, دوباره Winner Takes the Earth#!





       اما فقط این نبود, روز بعد در محله کوپاکابانا, نزدیکی محله لمه, دوباره ساکنین شاهد این متن بزرگ بودند.


     


        کوه ساتا ماریا که به خاطر مجسمه مسیحی که روی آن قرار گرفته معروف است, ولی اینبار این مسیح نبود که توجهات را به کوه جذب می کرد, بلکه باز هم لوگو غول پیکر بود که این بار نمایش های نور افشانی نیز بع همراه داشت.




      این لوگو و نوشته همراهش, مدتی ست که باعث کنجکاوی و حتی ترس مردم مناطق مختلف شده و همچنین هیجان فرا رسیدن جام جهانی و فهمیدن اینکه چه کسی زمین را خواهد گرفت را بوجود آورده! شما فکر می کنید معنی این نماد چیست؟




پ.ن : چقدر خوبه که افرادی هستند که در این روزگار ماشینی و سرد, هیجاناتی این چنین, حتی اگر کاذب باشند را بوجود می آوردند.




        

نظرات  (۱)

yani momkene bemirim?????????????

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">