اعتراض مسیحیان به آتش کشیدن یک کلیسا توسط افراطی‌های یهود در سرزمین‌های اشغالی +عکس

اعتراض مسیحیان به آتش کشیدن یک کلیسا توسط افراطی‌های یهود در سرزمین‌های اشغالی +عکس

خبرگزاری تسنیم: هزاران مسیحی ساکن در سرزمین‌های اشغالی نسبت به حمله به یک کلیسا و به آتش کشیدن آن توسط افراطی‌های یهودی به شدت اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، هزاران معترض مسیحی روز گذشته (یکشنبه) با تجمع در اطراف کلیسای تکثیر در الطابقه واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نسبت به حمله خمپاره‌ای به این مکان مقدس در هفته گذشته به شدت اعتراض کردند.

این کلیسا روز پنج‌شنبه به آتش کشیده شد و بر روی دیوارهای آن شعارهای ضد مسیحی به زبان یهود نوشته شده بود. اعتراض مسیحیان به حدی بود که واکنش مقامات صهیونیستی را نیز به همراه داشت. نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سازمان امنیتی شین‌بت دستور داد که هرچه سریعتر تحقیقات دراین باره را آغاز کند. با اینحال تاکنون کسی در این ارتباط بازداشت نشده است.

هزاران مسیحی اسرائیلی در سواحل شمالی دریای الطابقه خواستار برخورد با عناصر افراطی عامل این حادثه شدند. حدود 100 نفر از جوانان مسیحی نیز جاده 87 منتهی به این کلیسا را مسدود کردند.

شادی هالول، رئیس انجمن مسیحیان در سرزمین‌های اشغالی نیز این اقدام شنیع را محکوم کرد و خواستار بقاء تمام مذاهب در کنار یکدیگر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان