معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا:

آمریکا سلاح‌هایی همچون تانک و تسلیحات ضدهوایی به مخالفان سوری خواهد داد

معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا و پژوهشگر ارشد مرکز پیشرفت آمریکا تصریح کرد: آمریکا قصد دارد تسلیحات پیشرفته‌تری در اختیار مخالفان سوری قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "لاری کرپ" معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گفت: تصور می کنم تمامی گروه‌هایی که زیر مجموعه ارتش آزاد سوریه هستند، تسلیح شوند.

وی افزود: آنچه هم اکنون در آمریکا می گذرد این است که آمریکایی‌ها، آموزش گروه‌هایی را در اردن و لبنان آغاز کرده‌اند تا این افراد بتوانند تجهیزات جدید را به کار بگیرند. آمریکایی‌ها این افراد را در گروه‌هایی که هر یک از آن ها متشکل از ششصد عضو است آموزش می‌دهند.

"لاری کرپ" ادعا کرد: کمک‌هایی که تا کنون آمریکا در اختیار مخالفان قرار داده است کمک‌هایی غیرکشنده بوده است آمریکایی‌ها هم اکنون در فکر این هستند که تسلیحاتی کشنده در اختیار مخالفان قرار دهند. ممکن است آمریکا سلاح‌هایی همچون تانک و سلاح‌های ضد هوایی در اختیار مخالفان قرار دهد.

وی در پایان گفت: آموزش مخالفان سوری به دست نیروهای آمریکایی و بویژه اعضای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سازمان سیا) صورت می‌گیرد. نیروهای آمریکایی مخالفان سوری را در کشورهای همسایه سوریه آموزش خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار