ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کفالت سربازی چیست و چه کسانی مشمول آن می شوند؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
کفالت سربازی چیست؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کفالت سربازی چیست؟ یکی از مهم ترین سوالات ذهن سربازان و افرادی است که می خواهند به خدمت سربازی بروند این است که کفالت اصلا یعنی چه؟ به چه کسانی تعلق می گیرد و چه مراحل و شرایطی دارد چند مورد از سوالات پر تکرار مشمولان خدمت سربازی در مورد انواع معافیت های سربازی مخصوصا آن دسته از افرادی که در حین انجام خدمت سربازی هستند را ذکر کردیم پاسخ سوالات شما مشمولان گرامی را سیستم مشاوره تخصصی نظام وظیفه مرکز ایران تحصیل به صورت تلفنی پاسخگو خواهد بود با ما همراه باشید.

 

 کفالت سربازی چیست؟ و چه کسانی مشمول اخذ معافیت کفالت سربازی می شوند؟ جهت اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اولین شرط آنکه یک جوان بتواند از معافیت کفالت بهره مند شود این است که باید سن قانونی او به 18 سال رسیده باشد و 18 سال را تمام کند. شرط دوم این است که این شخص هرگز نباید دارای غیبت باشد و اگر سن قانونی اش به 18 سال برسد و اگر در حال تحصیل باشد که مشکلی نخواهد بود زیرا از معافیت تحصیلی استفاده می کند ولی اگر در حال تحصیل نبود باید خودش را به نظام وظیفه معرفی کند و سپس برای گرفتن کفالت سربازی اقدام نماید. رکن اصلی این است که بدانید کفالت سربازی چه انواعی دارد و شامل چه افرادی می باشد. در مرحله دوم پس از دانستن این موضوع این است که برای گرفتن کفالت سربازی باید چه مراحلی طی شود و چه مدارکی لازم است تا بتوان کفیل شد و از معافیت کفالت بهره برد.

 

شرایط اخذ کفالت سربازی چیست؟

مطالب ذکر شده در بالا از جمله مهم ترین شروط اخد کفالت سربازی بود. اما یکی از مهم ترین انواع کفالت سربازی کفیل پدر و یا مادر شدن می باشد. برای گرفتن معافیت کفالت مادر بایستی مادر شوهر نداشته باشد و یا طلاق گرفته باشد . این از مهم ترین شرط در این نوع معافیت می باشد. برای اطلاع از دیگر شروط آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و از ریز نکات آن با خبر بشوید.

 

کلیه مشمولانی که قصد پذیرش سپاه و استخدام در این ارگان را دارند روی لینک کنند

 

شرط گرفتن در حال تحصیل کفالت سربازی چیست؟

این سوال برای افراد وجود دارد که آیا می توان معافیت کفالت سربازی را زمانی که در حال تحصیل هستیم نیز بگیریم و برای انجام آن مشکلی پیش نخواهد آمد ؟ در جواب باید گفت که این امکان وجود خواهد داشت و افراد بدون هیچ مشکلی چنانچه شرایط استفاده از این طرح را داشته باشند می توانند معافیت کفالت سربازی را بگیرند . اما لازم به ذکر است که این افراد باید مدارک مورد نظر را تهیه کنند و همچنین نامه ای از دانشگاه نیز بگیرند. به منظور راه حل های مناسب و دقیق به این دسته از افراد می توان با شماره های درج شده در پایین مقاله تماس گرفته و مشاوره دقیقی در خصوص مدارک و شرایط مورد نیاز بگیرید.

برای آشنایی با کسری خدمت کلیک کنید.

معافیت دائم در کفالت سربازی چیست؟

هر فردی که بتواند کفالت بگیرد و از خدمت سربازی معاف شود ابتدا معافیت موقت می گیرد و چنانچه تمامی ادعاها و مدارک درست باشد و پس از گذشتن چند سال این موارد ادامه داشته باشد معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل خواهد شد.

 

کلیه مشمولان محترم جهت جهت اخذ کسری خدمت سربازی و مشاوره جهت اخد امریه خدمت سربازی در ارگان های مختلف کلیک کنید

 

شرایط کفالت پدر در کفالت سربازی چیست؟

مهم ترین دلیلی که می توان کفالت پدر را گرفت و از خدمت سربازی معاف شد می توان به از کار افتادگی پدر را بیان کرد و مدارکی را باید ارائه داد که نشان دهد پدر خانواده توانایی کار کردن و سرپرستی خانواده را ندارد و فرزند ذکور است که باید سرپرستی خانواده را بر عهده بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

اولین قدم برای گرفتن کفالت سربازی چیست؟

فرد مشمول باید برای دریافت معافیت کفالت پدر و یا مادر طبق راهنمایی هایی که مشاوران ما می توانند به آن ها دهند بایستی مدارکی را تهیه کنند. بعد از آماده سازی مدارک مورد نیاز باید به سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کنند و مدارک را تحویل دهند . بعد از آن است که دعوتنامه تحت عنوان مراجعه به نظام وظیفه برای آن ها ارسال می شود که باید برای آن ها تشکیل کمیسیون دهد. بعد از انجام این مراحل و عبور از کمیسیون های مختلف که در هر مرحله شرایطی را باید دنبال کرد ، می توانند طبق رأی داوران معافیت کفالت سربازی را اخد نمایند.

برای اخد معافیت کفالت مادر اصلی ترین  و مهم ترین رکن رسیدگی و اقدام به این نوع معافیت این است که مادر فاقد شوهر باشد. یعنی یا بایستی طلاق گرفته باشد و یا در قید حیات نباشد.

 

 کفالت سربازی چیست؟ و چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟ جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی و اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال کفالت سربازی چیست؟

کانال کفالت سربازی چیست؟

مطالب مرتبط :

مشاوره خرید خدمت سربازی

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

ایست خدمتی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت پزشکی چشم

معافیت کفالت مادر مطلقه

کفالت سربازی چیست؟

شرایط اخذ کفالت سربازی چیست؟

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معافیت کفالت پدر

    معافیت کفالت پدر 1403 + شرایط جدید، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت پدر مختص اشخاصی می باشد که مشمول خدمت سربازی هستند و اگر بتوانند کفیل و سرپرست خانواده بشوند، می توانند طبق نظر کمیسیون نظام وظیفه از خدمت سربازی معاف گردند و کارت معافیت بگیرند. معافیت کفالت پدر بیمار...
  • معافیت کفالت پدر بالای 60 سال

    معافیت کفالت پدر بالای 60 سال + شرایط، مدارک سال 1403

    معافیت کفالت پدر بالای 60 سال فقط برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها مشکلات جسمی یا روحی و روانی دارند. در سال‌های گذشته، جوانان بیشتر از 18 سال که پدر آنها 60 سال سن داشت، می‌توانستند معافیت...
  • معافیت کفالت اعتیاد پدر

    معافیت کفالت اعتیاد پدر 1403 + شرایط، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت اعتیاد پدر برای آن دست از مشمولانی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها به خاطر اعتیاد، توانایی سرپرستی خانواده را ندارد. متاسفانه با رواج اعتیاد در بسیاری از افراد، ممکن است خیلی از آنها نتوانند به اندازه...
  • معافیت کفالت طلاق پدر و مادر

    معافیت کفالت طلاق پدر و مادر + شرایط، مدارک قانون 1403| iran tahsil

    معافیت کفالت طلاق پدر و مادر یکی از روش‌های نرفتن به خدمت سربازی به شمار می‌رود که شرایط خاصی دارد. بسیاری از افراد هستند که سربازی رفتن را نوعی اتلاف وقت می‌دانند. خیلی‌ها حاضر هستند روش‌های زیادی را برای معاف...
تماس با مشاور