ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کاردانی بدون کنکور

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
کاردانی بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور

جهت اطلاع از کاردانی بدون کنکور و ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کاردانی بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور با توجه به ثبت نام و شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های بدون کنکور کاردانی ثبت نام به عمل می‌آید. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 می‌توانند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، جهت ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که کاردانی بدون کنکور در دو دوره مهر و بهمن برای نیمسال اول و نیمسال دوم در زمان مقرر در هر دوره برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 پذیرش دانشجو را آغاز می‌نماید. کلیه داوطلبان با توجه به دفترچه کاردانی و دانلود آن در سایت دانشگاه آزاد به هنگام ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد ، می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه و همچنین رشته‌های مورد نظر، اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند ثبت نام کاردانی بدون کنکور به صورت اینترنتی  و منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org  امکان‌پذیر می‌باشد. داوطلبان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از قوانین و ضوابط کاردانی بدون کنکور و همچنین نحوه محاسبه سوابق تحصیلی جهت پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاع از زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 به صورت دقیق ، با مرکز ثبت نام کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ایران تحصیل با شماره‌های9099075307و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایند. همچنین در رابطه با انتخاب رشته ، داوطلبان می‌توانند از بین لیست رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی جهت ورود به دانشگاه اقدام به انتخاب نمایند. مشاورین ایران تحصیل با توجه به استعداد یابی شغلی و تحصیلی از بین رشته‌های موجود در ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بهترین رشته را به شما معرفی خواهند نمود. لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی، توسط مشاورین ایران تحصیل امکان‌پذیر می‌باشد.

ثبت نام کاردانی بدون آزمون

دانشگاه آزاد اسلامی در دو دوره دانشجویان را جهت جذب در مقطع کاردانی ثبت نام می‌نماید. داوطلبانی که در نیمسال اول (ترم مهر) ثبت نام می‌نمایند. در مهرماه می‌توانند در دانشگاه پذیرفته شده خود، ثبت نام نمایند و ادامه تحصیل دهند. همچنین داوطلبان متقاضی نیمسال دوم (ترم بهمن) پس از ثبت نام و انتخاب رشته در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه و کد رشته محل‌های انتخابی خود، بهمن ماه به دانشگاه راه می‌یابند. بنابراین ابتدا و قبل از ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 داوطلبان در رابطه با شرایط ثبت نام و همچنین نحوه ثبت نام اطلاعات لازم را کسب نمایند. کلیه داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام به صورت اینترنتی و تنها با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد. داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است مبلغی را جهت خرید کارت اعتباری در دانشگاه آزاد پرداخت نمایند. ثبت نام و انتخاب رشته در کاردانی بدون آزمون هم‌زمان با هم امکان پذیر می‌باشد و داوطلبان می‌توانند پس از دانلود دفترچه ، کد رشته محل‌های خود را انتخاب نمایند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، از مرداد ماه آغاز می‌گردد. داوطلبان توجه داشته باشند مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی بدون کنکور قبل از وارد نمودن اطلاعات به صورت دقیق لازم و ضروری می‌باشد و داوطلبان موظف به پر کردن فرم ثبت نام همانند فرم مندرج در پیوست دفترچه می‌باشند. لازم به ذکر است که چنانچه اطلاعات وارد نموده مغایرتی با اصل اطلاعات و مدارک داوطلب داشته باشند و یا این اطلاعات به صورت اشتباه وارد شده باشند، مسئولیت ان به عهده داوطلب خواهد بود.

کانال اطلاع رسانی کاردانی بدون کنکور

کانال اطلاع رسانی کاردانی بدون کنکور

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طبق شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ، دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. بنابراین داوطلبان متقاضی لازم است ابتدا از شرایط عمومی و اختصاصی جهت ثبت نام برخوردار باشند و سپس، به ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام نمایند. از جمله شرایط اختصاصی که داوطلبان لازم است جهت ثبت نام از آن برخوردار باشند :

  1. داوطلبان متقاضی حتما باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید، و یا دیپلم کامل نظام قدیم باشند. دارا بودن مدرک دیپلم برای کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و همچنین کار و دانش، الزامی می باشد.
  2. داوطلبانی که در رشته های غیر مرتبط با مدرک دیپلم آنان ثبت نام نموده اند، در صورت پذیرفته شدن در رشته ی انتخابی خود، لازم است تعداد واحدهایی را به عنوان واحد جبرانی در دانشگاه بگذرانند.
  3. دارندگان دیپلم کار و دانش در صورت پذیرفته شدن، در رشته های متناسب و مرتبط با دیپلم خود، لازم است تعداد واحدهایی را به عنوان واحدهای جبرانی برابر با تصمیم شورای آموزشی دانشگاه تعیین می گردد باید گذرانده شود. تعداد واحدهای لازم جهت گذراندن دارندگان مدرک کاردانش، حداکثر تعداد 14 واحد می باشد.
  4. ثبت نام متقاضیان داراي مدرك تطبیقی در دوره کاردانی پیوسته بلامانع می باشد.
  5. متقاضیان ثبت نام در رشته های تربیت بدنی، لازم است از شرایط جسمانی لازم جهت شرکت در این رشته ها برخوردار باشند. چنانچه حتی در صورت پذیرفته شدن این دسته از داوطلبان، عدم هماهنگی شرایط جسمانی مشخص گردد، داوطلبان را از ادامه تحصیل در این رشته، منع خواهد نمود.

شرایط عمومی مندرج در دفترچه جهت ثبت نام داوطلبان به صورت عمومی و اختصاصی وجود خواهد داشت. داوطلبانی که از شرایط عمومی و اختصاصی جهت ثبت نام برخوردار باشند، می‌توانند نسبت به ثبت نام خود، اقدام نمایند. شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان به دلیل دارا بودن تبصره‌ها و موارد، همه آن‌ها ارائه آن‌ها به صورت کامل در این مبحث امکان پذیر نمی‌باشد و جهت اطلاع از نمایم موارد و قوانین و ضوابط، داوطلبان می‌توانند با تماس با مشاورین ایران تحصیل، جهت انتخاب رشته و همچنین انجام امور ثبت نام، اقدام نمایند. لازم به ذکر است که به دلیل اشتباهاتی که در وارد نمودن اطلاعات ثبت نام و همچنین انتخاب رشته در سال‌های گذشته ملاحظه شده است، توصیه می‌نماییم که این کار را به مشاورین ایران تحصیل ، بسپارید.

جهت اطلاع از کاردانی بدون کنکور و ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

مطالب مرتبط :

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

کاردانی بدون کنکور 97 – 98

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور