راهنمای نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال بر روی موبایل و تبلت اندروید پد تی وی PadTV PT115 MyGica

موبایل خود را به یک تلویزیون همراه بدون نیاز به اینترنت تبدیل کنید!

گیرنده دیجیتال موبایل، دستگاه کوچکی است که با اتصال به گوشی موبایل یا تبلت قادر است شبکه های دیجیتال را از طریق سیگنال موجود در منطقه دریافت نموده و در موبایل هوشمند شما به نمایش بگذارد. گیرنده های دیجیتال بسته به نوع، سخت افزار و تکنولوژی ساختشان امکانات مختلفی دارند و طبیعتاً کیفیت های متفاوتی نیز دارند. این گیرنده دیجیتال موبایل که در اینجا قصد آموزش نصب و راه اندازی آن را داریم یکی از برترین و محبوب ترین گیرنده های دیجیتال در سراسرجهان می باشد که قابل استفاده بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد؛ اما دقت داشته باشید برای سازگاری کامل و عملکرد صحیح گیرنده بر روی موبایلتان لازم است ابتدا گوشی موبایل شما از قابلیت OTG پشتیبانی کند ، همچنین دارای اندروید نسخه 4.1 به بالا باشد، در این صورت هیچ مشکلی در کار با این گیرنده دیجیتال نخواهید داشت.

انواع گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios

گیرنده دیجیتال موبایل padtv

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید padtv pt115

مخصوص گوشی های اندرویدی بدون نیاز به اینترنت و رایگان

توضیحات بیشتر خرید پستی

گیرنده دیجیتال موبایل gando

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید gando

مخصوص گوشی های اندرویدی بدون نیاز به اینترنت و رایگان

توضیحات بیشتر خرید پستی

گیرنده دیجیتال وایرلس اندروید و ios

گیرنده دیجیتال وایرلس اندروید و ios

مخصوص گوشی های اندروید و ios به صورت وایرلس بدون اینترنت

توضیحات بیشتر خرید پستی

گیرنده دیجیتال موبایل وایرلس tivizen

گیرنده دیجیتال وایرلس موبایل tivizen

مخصوص گوشی های اندروید و ios بدون نیاز به اینترنت

توضیحات بیشتر خرید پستی

نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال موبایل pad tv

گیرنده دیجیتال پد تی وی Pad TV PT115 ساخت کمپانی غول کره ای یعنی مای جیکا MyGica می باشد. این شرکت عظیم همواره در زمینه تولید انواع گیرنده های دیجیتال پیشتاز بوده و محصولات با کیفیت و کاربردی از نشانه های محبوبیت و رشد روز به روز این شرکت می باشد. پد تی وی مای جیکا دارای تیونر (Tuner) داخلی قدرتمندی است که در ضعیف ترین نقاط نیز بیشترین سیگنال موجود را دریافت و پخش می کند. دارای یک آنتن دستبندی حلقه ای سرخود می باشد که فروشگاه اینترنتی تک سبد یک عدد آنتن تلسکوپی با کیفیت نیز رایگان برای مشتریان ارسال می نماید تا در صورتیکه در دریافت فرکانس با آنتن دستبندی مشکل داشتند به راحتی بتوانند با آنتن تلکسوپی سیگنال شبکه ها را قوی تر دریافت کنند.

یک گیرنده دیجیتال با 2 آنتن از تک سبد هدیه بگیرید

گیرنده دیجیتال pad tv امکان تماشای کلیه شبکه های دیجیتال تلویزیونی صدا و سیما از جمله شبکه های نسیم، ورزش، ifilm، تماشا، مستند و ... را به صورت HD و با کیفیت بسیار بالایی برای شما فراهم می کند. این گیرنده دیجیتال هیچ محدودیت مکانی و زمانی نداشته و در هر کجا که سیگنال شبکه های دیجیتال قابل دریافت باشد کار می کند حتی در مسافرت ها، جاده ها، پیک نیک و کوه نوردی ، مترو و .... فقط شرط کار کردن دستگاه وجود سیگنال دیجیتال در آن منطقه است. برای اطلاع دقیق از وجود سیگنال دیجیتال در منطقه خود می توانید با صدا و سیمای شهر خود تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب کنید.

همانطور که گفته شد برای کار با گیرنده دیجیتال موبایل پد تی وی هیچ محدودیتی ندارید، یعنی نیازی نیست حتما در منزل باشید، نیاز ندارید به آنتن سقفی وصل بشید، نیازی به برق ندارید و از باطری موبایل تغذیه می شود و مهم تر از همه هیچ نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و کاملاً رایگان شبکه ها را دریافت و مشاهده می کنید. عدم وابستگی به موارد فوق یکی از دلایلی است که شما را یک قدم به انتخاب این گیرنده دیجیتال برای خرید نزدیک تر می کند.

نصب و راه اندازی pad tv hd

در اینجا چند مثال ساده از نیاز افراد به گیرنده دیجیتال می زنیم؛

- فرض کنید امشب یک مسابقه فوتبال بسیار حساس از شبکه 3 پخش خواهد شد، شما 1 ساعت قبل از شروع مسابقه جلسه کاری دارید، در مسیر برگشت از مسافرت هستید یا جایی کار دارید که فقط 1 ساعت فرصت دارید تا خودتان را به منزل برسانید و بتوانید به مسابقه ورزشی مورد علاقه تان برسید. در این حالت ممکن است مشکلات ناگهانی مثل خراب شدن ماشین، ترافیک، تصادفات جاده ای و ... پیش بیاید که شمارا از دیدن این مسابقه مهیج محروم می کند!

-حالا فرض کنید شما یک گیرنده دیجیتال موبایل دارید که با توجه به ابعاد بند انگشتی بودن و کوچک بودن به راحتی درون کیف یا جیبتان می توانید آن را هرکجا به همراه داشته باشید، بدون استرس و نگرانی می توانید سر ساعت گیرنده دیجیتال خود را به گوشی موبایل متصل کرده و شبکه 3 را روی موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید تا به منزل برسید! این یک مثال ساده از شرایط ضروری استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل بود و شرایط های دیگری نیز در زندگی روزمره ما پیش می آیند که داشتن این محصول کاربردی را برای هر کسی الزامی می کند.

««« مراحل نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال بر روی موبایل »»»

بخش اول اتصال سخت افزاری به گوشی موبایل:

محصولی که شما از مامور پست دریافت می کنید مشابه تصویر زیر است. یک گیرنده دیجیتال به همراه 2 عدد آنتن دستبندی و تلسکوپی و دفترچه راهنما.

برای شروع به کار باید یکی از آنتن ها را انتخاب کنید تا دریافت سیگنال گیرنده توسط آن انجام شود. بدین منظور:
ابتدا آنتن دستبندی یا تلسکوپی را به درگاه ورودی آنتن که در قسمت پشت گیرنده قرار دارد متصل کنید.
سپس گیرنده دیجیتال pad tv را به پورت میکرو یو اس بی (OTG) گوشی موبایل خود متصل نمایید تا دستگاه توسط گوشی شناسایی شود. (برای تبلت های اندرویدی نیز به همین صورت)
نکته حائز اهمیت در این قسمت این است که پورت میکرو USB موبایل شما باید از قابلیت USB-OTG پشتیبانی کند تا دستگاه به درستی کار کند. برای اطلاع از فعال بودن این قابلیت بر روی گوشی موبایل خود می توانید مدل آن را در اینترنت جستجو کنید و در سایت سازنده جزئیات بیشتر را مطالعه کنید.

بخش دوم دانلود و نصب نرم افزار:

padtv hd

نرم افزاری که گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 با آن کار می کند، نرم افزار PadTV HD ( پد تی وی اچ دی) می باشد که مختص این گیرنده دیجیتال عرضه شده است. دقت داشته باشید که این نرم افزار فقط بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شود و همانطور که قبلا گفته شد گیرنده دیجیتال مخصوص گوشی های اندروید بوده و بر روی ios کار نمی کند.

گیرنده دیجیتال موبایل PadTV PT115 فقط با گوشی های موبایل اندرویدی سازگار می باشد

سیستم سخت افزاری مورد نیاز برای نصب برنامه PadTV HD بر روی اندروید:

برای نصب نرم افزار بر روی موبایل پیش نیاز های سخت افزاری وجود دارد که لازم است بر روی موبایل شما فراهم باشد تا در زمان نصب مشکلی پیش نیاید و نرم افزار به درستی کار کند. حداقل سخت افزار مورد نیاز برای گوشی و تبلت جهت نصب برنامه و گیرنده دیجیتال:

نصب و راه اندازی نرم افزار پد تی وی

  • سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 به بالا : برای استفاده از این گیرنده دیجیتال و نصب نرم افزار PAD TV HD، باید سیستم عامل اندروید موبایل و تبلت شما ورژن 4.1 به بالا باشد.
  • پردازنده 1.5 گیگاهرتز: پردازنده دستگاه شما باید 1.5 گیگاهرتز به بالا باشد البته در بعضی سخت افزار ها به صورت استثناء مانند گوشی های موبایل Samsung S3 و Samsung J5 و موارد مشابه که دارای پردازنده های 1.23 و 1.2 گیگاهرتز می باشند، می توانید از گیرنده دیجیتال پد تی وی PT115 بر روی گوشی خود استفاده کنید.
  • پشتیبانی از قابلیت OTG: گوشی موبایل یا تبلت شما حتما باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند.
  • دارای 20MB (مگابایت) فضای خالی بر روی موبایل یا تبلت جهت نصب برنامه.
  • دارای رزشولوشن تصویری حداقل 400*800
  • قابلیت حالت USB Host
  • پخش ویدئو MPEG-4/H.264 نیاز به پردازنده با پشتیبانی از NEON دارد.
  • نکته: این برنامه نیاز به روت ندارد.

دانلود padtv hd از گوگل پلی

در صورتی که موبایل یا تبلت شما دارای مشخصات بالا باشد به راحتی می توانید از این گرینده دیجیتال استفاده کرده و لذت ببرید. برنامه گیرنده دیجیتال تلویزیون اندروید پد تی وی Pad TV HD نسخه های مختلفی دارد که بروز ترین آن ورژن Pad TV HD 2.1.7.8 در تاریخ April 20, 2017 می باشد که با پسوند .apk قابل دریافت می باشد. این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان قابل دریافت می باشد. بدین منظور کافی است PadTV HD را در برنامه Google Play جستجو و دانلود کنید. ما برای راحتی کاربران لینک دانلود مستقیم نرم افزار PadTV HD از گوگل پلی را همین جا برای شما قرار داده ایم، بدین منظور بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه دانلود از نرم افزار هدایت شوید.

دانلود padtv hd از گوگل پلی

همچنین در صورت تمایل می توانید نرم افزار PadTV HD را از سرورهای تک سبد به صورت مستقیم و بدون نیاز به گوگل پلی دانلود و مستقیم نصب نمایید. بدین منظور بر روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.

 

دانلود برنامه گیرنده دیجیتال padtv hd

پد تی وی اچ دی

دانلود از طریق بارکد

PadTV HD قابلیت های بسیار زیادی دارد و امکانات متنوعی از جمله امکان ضبط تصاویر تلویزیونی بر روی حافظه گوشی و تبلت و بازپخش آن ، دسترسی به EPG یا زمان پخش برنامه ها و ... در اختیار شما قرار می دهد و تنها یک پخش کننده ساده نیست. با ضبط برنامه ها شما می توانید مسابقه های ورزشی، سریال ها و فیلم های سینمایی مورد علاقه خود را ضبط کرده و در زمانی مناسب با دقت مشاهده کنید و یا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. EPG به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فهرست برنامه های روزانه شبکه تلویزیونی دیجیتال را مشاهده و بررسی نمایید. علاوه بر این این نرم افزار برای کشورهای استفاده کننده از هر یک از سیستم های مخابراتی مخابراتی DVB-T/DVB-T2 یا ISDB-T یا ATSC طراحی شده است تا با سیستم های مختلف نیز بدون مشکل کار کند.

نرم افزار PadTV HD سازگار با انواع سیستم های مخابراتی...

شاید با خود بگویید که دیدن تلویزون در گوشی کمی غیر قابل باور می باشد اما باید در پاسخ به این سوال بگوییم که این امر کاملا واقعی بوده و بارها بر روی اسمارت فون های مختلف تست شده و به جواب مطلوبی دست یافته ایم پس با خیالی آسوده می توانید از برنامه PadTV HD که بسیار جالب و منحصر به فرد است استفاده کنید و ساعات خوشی را برای خود و دوستان خود ایجاد نمایید!

فراموش نکنید! برنامه PadTV HD به تنهایی کار نمی کند و به دستگاه گیرنده دیجیتال موبایل PadTV PT115 نیاز دارد

PadTV HD v2.1.7.7 + 2.0.9 به شما اجازه می دهد تلویزیون DVB-T/T2/ISDB-T/ATSC را هر جایی که می روید با استفاده از گوشی اندروید و دستگاه پد خود تماشا کنید. از تماشای شبکه ها بدون استفاده از اعتبار، 3G/LTE یا هر نوع اتصال اینترنت لذت ببرید!

ویژگی های کلیدی و فنی نرم افزار PadTV HD :

  • پخش زنده تلویزیون FTA و تغییر کانال ها
  • ضبط برنامه های تلویزیونی FTA و ذخیره در دستگاه تلفن همراه خود
  • پخش برنامه های ضبط شده شما
  • نمایش EPG برای بررسی راهنمای برنامه های تلویزیونی
  • دارای زبان های مختلف از جمله زبان فارسی

مراحل نصب نرم افزار و شروع به کار با برنامه PadTV HD:

1. پس از دانلود نرم افزار آن را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید.

2. در حالی که دستگاه گیرنده دیجیتال PadTV به پورت otg گوشی موبایل شما متصل است نرم افزار PadTV HD را باز و اجرا کنید.

3. با اجرای برنامه اولین صفحه ای که مشاهده می کنید، صفحه انتخاب موقعیت کشور می باشد. شما باید در این لیست کشور ایران را پیدا و انتخاب کنید. سپس بر روی Scan کلیک کنید.

تنظیمات نرم افزار پد تی وی

4. اکنون دستگاه شروع به دریافت فرکانس می کند و کانال های پیدا شده را به همراه نام و مشخصات کانال برای شما نمایش می دهد. در این مرحله لازم است دقایقی منتظر بمانید تا جستجوی فرکانس کانال ها به صورت کامل انجام و 100% شود.

دریافت شبکه ها با padtv hd

اسکن کانال گیرنده دیجیتال

اگر برای اولین بار باشد که برنامه را اجرا می کنید یا قصد بروز رسانی (update) کانال های از قبل پیدا شده را دارید وارد تنظیمات شوید و گزینه Channel Scan را انتخاب کنید. مجدد کشور ایران را انتخاب و اسکن کنید.

اسکن کانال ها با پد تی وی اچ دی

5. پس از اتمام جستجوی کانال ها جهت ورود به منوی اصلی بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا وارد منوی اصلی شوید.

مشاهده کانال دیجیتال با padtv hd

قابلیت های padtv hd

لیست کانال های تلوزیون / لیست مورد علاقه
EPG کانال تلوزیونی در حال نمایش
تغییر مقیاس صفحه نمایش بین 16:9 / 4:3
انتخاب کانال های صوتی متفاوت
فایل های ویدیویی ضبط شده
تنظیمات

یک دلیل دیگر برای خرید گیرنده دیجیتال موبایل از تک سبد، 7 روز گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی از محصول به هر دلیلی!

در این مرحله می توانید لیست تمام کانال های تلوزیونی دریافت شده را در منوی Live TV مشاهده نمایید. با انتخاب هر مورد کانال مربوطه نمایش داده می شود. در زمان تماشای شبکه های تلوزیونی می توانید با بالا یا پایین کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش صدا را کم یا زیاد کنید و با چپ / راست کشیدن روی تصویر شبکه فعلی را تعویض کنید.

شبکه های دیجیتال روی موبایل با padtv

برای اضافه کردن یک شبکه به لیست کانال های مورد علاقه تان باید بر روی آیکون قلب کلیک کنید.

نرم افزار padtv hd

همچنین دریافت راهنمای الکترونیکی برنامه یا EPG را از منوی اصلی و یا از کلید EPG در لیست کانال های تلوزیون انتخاب نمایید.

برنامه پد تی وی اچ دی

با کلیک بر روی زمان می توانید اطلاعات بیشتری درباره شبکه نمایش داده شده دریافت نمایید.

نکته: برای مشاهده EPG سایر شبکه ها نیز باید بر روی همان کانال رفته و سپس راهنمای آن را باز کنید.
گیرنده دیجیتال PAD TV به شما امکان ضبط برنامه ها را نیز می دهد. شما می توانید برنامه مورد علاقه خود را بر روی گوشی اندرویدی تان ضبط و ذخیره نمایید. برای شروع ضبط ابتدا روی صفحه نمایش بزنید تا منوی اصلی ظاهر شود سپس روی آیکون ضبط کلیک کنید تا شروع شود و شکل آیکون به رنگ سفید تغییر یابد. جهت توقف عملیات ضبط نیز مجدد بر روی آن کلیک کنید.

padtv hd گیرنده دیجیتال موبایل

تنظیمات کلی نرم افزار به صورت زیر می باشد:

  • اسکن کانال های تلوزیونی: Channel Scan
  • درباره PadTV HD: About
  • برگشت: Back

ویدیوی آموزشی نصب و راه اندازی PadTV HD برروی موبایل اندروید و کار با گیرنده دیجیتال پد تی وی

همانطور که قبلا هم گفته شد این نرم افزار بدون دستگاه گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 Mygica کار نمی کند. جهت خرید گیرنده دیجیتال پد تی وی بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه خرید محصول وارد شوید:

خرید گیرنده دیجیتال padtv


 

محصولات مشابه پیشنهادی گیرنده دیجیتال موبایل

 گیرنده دیجیتال موبایل اندروید padtv  گیرنده دیجیتال موبایل اندروید tivizen  گیرنده دیجیتال ویندوز و اندروید mygica  گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios
گیرنده دیجیتال موبایل اندروید 2 آنتن PadTV گیرنده دیجیتال موبایل اندروید Tivizen Mini TV  گیرنده دیجیتال اندروید و ویندوز MyGica T119 گیرنده دیجیتال ios و اندروید Tivizen Mobi TV
 59000 تومان  85000 تومان  59000 تومان  220000 تومان