مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

بازاریابی محتوا و کسب و کار اینترنتی


بازاریابی محتوا به استراتژی بازاریابی مشتریان بالقوه بوسیله انواع مختلف محتوا اشاره دارد. محتوا به روش های مختلفی مانند وبلاگ ها ، ویدئوها ، مقالات و حتی کتاب های الکترونیکی ایجاد می گردد. اما همه ی این روشها یک هدف غائی را دنبال می کنند :

متقاعد کردن بازدیدکنندگان وب سایت به خرید یا مشارکت در کسب و کار اینترنتی .

استراتژی بازاریابی محتوا قوی می تواند به کسب و کار آنلاین در رشد و توسعه آن کمک می نماید. چه اعتقاد داشته باشید یا نه ، مشتریان محتوای بدیع و ابتکاری را دوست دارند و برخی پژوهش ها نشان داده اند که برندهایی که محتوای اصلی – و نه کپی – ارائه می دهند اعتماد بیشتری نسبت به سایر برندها در مشتری ایجاد می کنند.

 

مزایای بازاریابی محتوا :

مزایای بازاریابی محتوا

  • افزایش ترافیک وب سایت
  • تعامل بیشتر با مشتریان
  • هدایت و گفتگو
  • ایجاد رسانه های دیداری
  • ایجاد مزیت رقابتی
  • افزایش آگاهی از برند

بازاریابی محتوا و کسب و کار اینترنتی

 

یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی محتوا ، وبلاگ شرکت است. یک وبلاگ در بازاریابی محتوا می تواند راهی عالی برای ارائه مطالبی باشد که می توانند برای بازدیدکنندگان جالب باشد و منجر به ایجاد تعامل بیشتر با کسب و کار تان می گردد.

وبلاگ ها نبایستی شامل تمام موضوعات کسب و کار اینترنتی شما باشند ، در حقیقت اغلب کسب و کارها تمایل دارند کل فعالیت کسب و کار از توضیح روندها و ایده ها تا هر آنچه را که در ارتباط با محصول شان می باشد را نمایش دهند.

 

منبع : marketingirantalent.com

 

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 260

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما