+
۱

آموزش پیگیری در بازاریابی شبکه ای – بخش اول (اینجا کلیک کنید)

آموزش پیگیری در بازاریابی شبکه ای – بخش اول

پیگیری در بازاریابی شبکه ای و یادگیری تکنیک های مربوط به انجام اصولی آن، مسلما گامی حیاتی برای تبدیل یک مشتری احتمالی به یک خریدار راضی است.
هر کدام از مشتریان احتمالی بلافاصله وارد کار نمی شوند.
آنها باید در مورد پیشنهاد شما فکر کنند، اطلاعاتی که به آنها داده اید را مرور کنند یا هم احتمالا نظر شخص دیگری را بپرسند.
پس ناامید کننده است اگر از پیگیری مشتریان احتمالی مان در بازاریابی شبکه ای بترسیم.

منبع مقاله:
https://onlinemlm.ir/follow-up-on-network-marketing-part1/

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید