تعمیر کولر گازی در غرب تهران

تعمیر کولر گازی در غرب تهران


دلایل مختلفی باعث شد مردم به کولر های گازی رو بیاورند؛ علاوه بر اینکه ظاهر جمع و جوری که دارند، خیلی خوب می توانند هم خنکی و هم گرما را بصورت یکدست در تمام نقاط خانه پخش کنند.

بعد از اینکه کولر را نصب کرده و چندین دوره از آن استفاده کردید، امکان دارد ایراداتی بوجود بیاد اما جای هیچ نگرانی نیست. برای رفع این مشکلات نیازی نیست کلا کولر گازیتان را عوض کنید چون متخصصان شرکت فدک تهویه به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در غرب تهران با تسلطی که بر نحوه ی کارکردن این دستگاه ها دارند، به خوبی می دانند دقیقا در کدام نقطه ی کولر گازی مشکل بوجود آمده است.

در این مقاله موضوعات مهمی را درمورد تعمیر کولر گازی در غرب تهران بیان خواهیم کرد. این بین اصطلاحات دیگری هم از جمله سرویس کردن، نصب و شارژ گاز کولر گازی هم به میان می آید که لازم است درمورد همه شان بدانید.

دلایل خرابی کولر گازی که باعث میشود شما به خدمات شارژ گاز و تعمیر کولر گازی در غرب تهران نیاز پیدا کنید ممکن است متنوع باشند و بسته به عوامل مختلف متغیر باشند. در غرب تهران یا مناطق دیگر نیز، مسائل زیر می‌توانند به خرابی کولر گازی منجر شوند:

  1. استفاده مداوم: در مناطق گرم، کولر گازی‌ها به صورت مداوم و به مدت طولانی در حال کار هستند. این استفاده مداوم می‌تواند باعث خستگی و فرسودگی قطعات دستگاه شود و در نتیجه، خرابی را به دنبال داشته باشد.
  2. نقص در نگهداری و تعمیرات: عدم انجام تعمیرات و نگهداری منظم می‌تواند باعث افت کارایی و خرابی قطعات کولر گازی شود. تمیز نکردن فیلترها، لوله‌ها و سایر قسمت‌ها می‌تواند به افزایش فشار در دستگاه و سایر مشکلات منجر شود.
  3. آلودگی هوا: در برخی مناطق، هوای آلوده می‌تواند باعث آلودگی و خرابی قطعات دستگاه شود. ذرات معلق در هوا و آلودگی هوایی ممکن است درون کولر گازی وارد شده و موجب مسدود شدن قطعات یا ایجاد خرابی‌های مکانیکی شوند.
  4. فشار هوا و دمای محیط: تغییرات فصلی و تغییرات دما و فشار هوا می‌توانند بر عملکرد کولر گازی تأثیر بگذارند. در شرایط آب و هوایی خاص، ممکن است دستگاه به سختی عمل کند یا مشکلات فنی بوجود آید.
  5. نوسانات برق: نوسانات برق و مشکلات برقی ممکن است به عنوان یکی از دلایل خرابی کولر گازی مطرح شوند. این نوع مشکلات می‌تواند به قطعات الکتریکی و الکترونیکی دستگاه آسیب برساند.
  6. سن دستگاه: با گذر زمان و استفاده مداوم، دستگاه‌های کولر گازی از کیفیت خود از دست می‌دهند و خرابی‌ها رخ می‌دهند. سن دستگاه و تاریخ ساخت آن نیز می‌تواند تعیین‌کننده خرابی‌ها باشد.
رفع مشکل روشن نشدن کمپرسور کولرگازی توسط تیم فدک تهویه در شهرک غرب
تعمیر پنل داخلی کولر گازی در شهرک غرب

معرفی مرکز مجاز نمایندگی تعمیر کولر گازی در غرب تهران

فدک تهویه به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه تعمیر کولر گازی در غرب تهران با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی در این منطقه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ سرویسکار و تعمیرکار با تجربه و دوره دیده کولر گازی در سراسر کشور به ویژه تمام مناطق تهران و کرج را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

در این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر اسپلیت در غرب تهران مانند تعویض کمپرسور، تعویض برد، نشت یابی،رفع ایراد الکتریک ،لوله کشی توکا و روکار ،… به صورت کاملا تخصص و حرفه ای در کمترین زمان ارائه میشود.

اگر به دنبال این هستید که به بهترین شکل کولر گازی شما تعمیر شود و دیگر خبری از خرابی های زود به زود نباشد می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با همکاران ما در فدک تهویه تماس بگیرید.

دلیل انتخاب فدک تهویه برای دریافت خدمات کولر گازی در غرب تهران چیست؟

در نگاه اول ممکن است دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی در غرب تهران توسط هر شرکت و مجموعه‌ای کاملا یکسان باشند و خدمات این شرکت‌ها فرق چندانی نداشته باشند! اما تجربه متخصص و تعمیرکار کولر گازی و همچنین نمایندگی تعمیر کولر گازی در غرب تهران اثبات کرده است که تفاوت‌های زیادی میان خدمات مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه خدمات وجود دارد.

از این رو در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با فدک تهویه به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی غرب تهران قصد داریم تا مزایای دریافت خدمات از این مرکز مجاز و رسمی را به شما معرفی کنیم.

  • دارا بودن تمام مجوز های لازم از ارگان های مربوطه
  • ارائه کلیه خدمات در محل بدون جابجایی دستگاه مگر در صورت نیاز
  • استفاده از قطعات اصلی کولر گازی
  • تعمیرات فوری در کمترین زمان ممکن در تهران و کرج
  • تجربه چندین ساله و پرافتخار در زمینه تعمیرات
  • ارائه گارانتی معتبر خدمات ارائه شده
  • خدمات رسانی در سراسر کشور
  • کلیه خدمات به صورت فوق تخصصی انجام میشود
  • دستمزد های معقول و پایین تر نسب به سایر رقبا
  • دارای تکنسین و تعمیرکاران باتجربه و متخصص و سرعت عمل بالا
  • ارائه خدمات در تمام ایام هفته و 24 ساعته
  • اعزام تعمیرکار در تایم و زمان درخواستی شما
  • ارائه فاکتور رسمی و معتبر برای خدمات انجام شده

ما برای رسیدن به جایگاه فعلی خود و تبدیل شدن به نمابندگی مجاز تعمیرات کولر گازی زحمات بسیاری کشده ایم و این افتخار با تلاش تمام کارکنان فدک تهویه به دست آمده است. با انتخاب ما برای سرویس و تعمیر کولر گازی غرب تهران دیگر هیچ جای نگرانی نیست. ما خدمات خود را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

رفع مشکلات الکتریکی کولرگازی توسط تیم ماهر و متخصص فدک تهویه در شهرک غرب
تعمیر برد الکتریکی کولر گازی در شهرک غرب

ویژگی های تعمیرکاران کولر گازی غرب تهران فدک تهویه که می توانید به آنها اعتماد کرد

  • دوره های علمی و عملی مربوط به تعمیر کولر گازی را گذرانده اند و دارای علم به روز هستند.
  • تجربه کافی در زمینه تعمیرات را دارند
  • از طرف یک مرکز مجاز و رسمی تعمیر کولر گازی مدیا اعزام شده اند.
  • مجهز به کاملترین ابزارها برای عیب یابی و تعمیر اسپلیت هستند
  • ابتدا سعی در تعمیر قطعات نموده و در صورت عدم تعمیر اقدام به تعویض آن میکند
  • سرعت کار بالا در ارائه خدمات دارد
  • هیچ گونه هزینه خارج از تعرفه شرکت از مشتری دریاف نمیکنند
  • دارای حسن اخلاق و رفتار در انجام کار هستند.
  • ما خودمان تعمیرکارانمان را تربیت کرده ایم

نحوه ثبت سفارش جهت دریافت خدمات کولر گازی 

  1. از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیر کولر گازی با ما تماس بگیرید.
  2. خواسته و یا مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  3. محل و زمان مورد نظر خود را اعلام کنید.
  4. در زمان و محل موعد منتظر حضور بهترین تعمیر کار ما باشید.
  5. تعمیرکاران ما از دستگاه شما بازدید و عیب یابی می کنند.سپس براورد قیمت تعمیرات می کنند.
  6. آنها قیمت مورد نظر را به شما اعلام میکنند و در صورت رضایت کار خود را شروع میکنند.
  7. بعد از انجام خدمات فاکتور رسمی به شما ارائه داده و تصویه در محل صورت گرفته میشود.

فدک تهویه نمایندگی تعمیر کولر گازی در شهرک غرب
نمایندگی تعمیرات اسپلیت در شهرک غرب

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی در غرب تهران

به طور کلی باید بدانید که تمامی هزینه‌های ارائه خدمات تعمیر کولر گازی توسط فدک تهویه  و… بر طبق نرخ نامه‌های مشخص شده توسط اتحادیه تعیین می‌شوند.اما به صورت کلی هزنه تعمیرات به عوامل مختلی مانند ( نوع خرابی- نوع قطعات – برند و مدل دستگاه – تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز – تکنولوژی و پیچیدگی دستگاه – تجربه و مهارت تعمیرکار – موقعیت جغرافیایی – شرایط بازار) بستگی دارد.

قیمت دقیق تنها زمانی که تعمیرکار از دستگاه شما بزادید و عیب یابی کند مشخص میشود.ما در شرایط بد اقتصای همواره پشتیبان شما هستیم.

سرویس کولر گازی در غرب تهران

سرویس کولر گازی در غرب تهران هم یکی دیگر از خدمات فدک تهویه است که مراحل مختلفی دارد اما در ابتدا باید مشخص کنیم سرویس کردن به چه معناست و اصلا چرا واجب است؟

موقعی که متخصص فدک تهویه برای تعمیر کولر گازی در غرب تهران به منزل یا محیط کارتان آمدد، با یک جعبه ابزار تخصصی حاضر شده و مشغول کار هایی می شود تا دیگر دستگاهتان زود به زود خراب نشود.

نکته ی مهم در مورد سرویس کولر گازی این است یکبار انجام دادنش کافی نیست و باید مدام متخصص فدک تهویه به آن سر بزند.

سوالی که پیش می آید این است آیا می توانیم خودمان کولر گازی را بررسی کرده و سرویسش کنیم یا حتما نیاز هست کار را به متخصص بسپاریم؟

درست است که هنگام خرید کولر گازی یک یادداشت یا دفترچه ی راهنما در اختیارتان قرار می گیرد و در آن شیوه هایی معرفی شده تا کمی از آلودگی فیلتر ها کم کنید، با این حال واقعیت این است کولر گازی دستگاهی پیچیده و گران قیمت می باشد بنابراین باید با کمک متخصص بصورت اساسی و حرفه ای سرویسش کرد.

نحوه رفع آبریزی کولر گازی

قیمت و هزینه ی خدمات کولرگازی در شرکت فدک تهویه در شهرک غرب
قیمت تعمیرات کولر گازی شهرک غرب

شستشو کولر گازی در غرب تهران توسط فدک تهویه

شرکت فدک تهویه هنگام تمیز کردن کولر گازی در غرب تهران به سراغ دو بخش از کولر گازی می رود و با تمیز کردنشان قدرت از دست رفته ی دستگاه را دوباره به روز اول برمی گرداند. یکی ازین بخش ها فیلتر هایی هستند که برای گرفتن ذرات خاک و پرز کار گذاشته شده اند.

دومین بخش هم قطعاتی می باشند به اسم کویل همچنین لوله مویی های کندانسور هم نباید از چشم دور بمانند.

چه محل زندگی تان فضای پاک و بدون آلودگی باشد چه نباشد، این قسمت ها بالاخره بعد از مدتی حجمی گرد و غبار به خود جذب کرده اند(بخصوص تهران!) به همین دلیل در بالا گفتیم سرویس اسپیلت در غرب تهران بسیار درخواست می شود.

نصب کولر گازی در غرب تهران

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در غرب تهران زندگی می کنید، تازه کولر گازی تهیه کرده و اصلا نصبش نکرده اید.یا اینکه قصد دارید کولرتان را از جایی به جای دیگر ببرید نصب کنید نگران نباشید! در این زمینه هم راهنمایی تان خواهیم کرد.

نصب کولر گازی در غرب تهران اتفاقا یکی دیگر از خدمات شرکت فدک تهویه است و متخصصانمان با همان دقت بالایی که سرویس را برایتان انجام می دهند، با دانش فنی که دارند بهترین نقطه ی نصب را تعیین کرده و کار را در کمترین زمان انجام خواهند داد.

برای نصب باید مراحل زیادی طی شود. از سویی دیگر به  بررسی های فنی و ابزار های مختلفی نیاز دارد که ثابت می کند خودتان نباید و نمی توانید اقدام کنید.

اگر می خواهید برای مثال خانه ی فعلی را ترک کرده و به یک محیط دیگر منتقل شوید، می توانید کولر گازی را با دقت باز کرده و با خودتان ببرید. در این مرحله هم به کمک متخصصان فدک تهویه به عنوان یکی از بهترین مراکز جابجایی کولر گازی در غرب تهران احتیاج خواهید داشت.

با این حال یک سری نکات را آماده کرده ایم تا کمکتان کنند بفهمید آیا می توانید در خانه ای که انتخاب کرده اید کولر گازی نصب کنید یا خیر؟ البته نکات از طرفی دیگر کمک می کنند آسیبی به دستگاه وارد نکنید.

نصب کولر گازی در شهرک غرب توسط تیم فدک تهویه
نصب اسپلیت شهرک غرب

نکاتی برای نصب اسپیلت در غرب تهران

  • به متخصصان شرکت فدک تهویه بگویید دوست دارید در چه نقطه ای کولر گازی نصب شود اما برای محلی که انتخاب کرده اند چانه نزنید چون در نهایت آن ها بهترین جا را انتخاب می کنند؛ مکانی که از نظر فنی به مشکل برنخورید. برای نمونه یکی از ویژگی های ایده آل بهترین نقطه، ساکت بودن آن است تا اگر بعدا دستگاه بخاطر آسیب دیدن صدا تولید کرد به راحتی متوجهش شوید.
  • اگر از مشتریان تعمیر کولر گازی در غرب تهران هستید، احتمالا یکی از دلایلی که مشکل برایتان به بار آورده است این می باشد دستگاه را روی یک دیوار محدود و کوچک نصب کرده اید. این دلایل فنی دارد پس سعی کنید یا خانه ی وسیع تری بخرید یا از وسیله ی سرمایشی دیگری استفاده کنید.
  • تعمیر کولر گازی در غرب تهران برای خانه هایی سخت خواهد شد که کولر گازی در بالا یعنی نزدیک به سقف نصب شده باشد.

شارژ کولر گازی در غرب تهران

درخواست شارژ کولر گازی در غرب تهران بار ها پیش می آید چون ممکن است نشتی بوجود بیاید. گاهی هم گاز متراکم شده و خارج می شود.

تمام این ها به کنار، همه آگاه هستند خالی شدن گاز چقدر برای سلامتی ضرر دارد به همین دلیل شارژ کولر گازی در غرب تهران بصورت متوالی مدام به فدک تهویه گزارش می شود. و درخواست شارژ گاز را ثبت می کنند . انجام شارژ گاز کول گازی در غرب تهران نیاز به تخصص و مهارت بسیار زیادی دارد. حتما باید قبل از شروع کار نشت یابی انجام شود تا دیگر گاز کولرتان خارج نشود.

حالا در ادامه می خواهیم نشانه هایی را معرفی کنیم که ثابت می کنند کولر گازیتان دیگر سالم نیست و دچار ایراد شده است.

 نشتیابی کولر گازی 

انجام نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی در شهرک غرب فدک تهویه
نشت یابی کولر گازی شهرک غرب

مشکلات کولر گازی در غرب تهران

در اینجا مرور می کنیم مشکلات شایعی از کولر گازی را ساکنین غرب تهران با ما برای رفع آنها با ما تماس میگیرند

رفع مشکل باد گرم زدن کولر گازی در غرب تهران

یکی از گزارش هایی که مردم برای تعمیر کولر گازی در غرب تهران می دهند این است دستگاه بجای اینکه خانه را خنک کند باد گرم تحویلشان می دهد!

خب این رفتار عجیب دلایل مختلفی دارد. برای نمونه ممکن است فیلتر هوا زیاد از حد پرز و گرد گرفته باشد. ترموستات هم که فرسوده شود همین اتفاق می افتد.

رفع مشکل راکد شدن آب کولر گازی

در کولر گازی اهمیت دارد آب در جریان باشد و مدتی راکد شدنش کاری می کند دوباره با نمایندگی تعمیر کولر گازی در غرب تهران تماس بگیرید.

مسیر هایی که آب از آن عبور می کند به مرور خود به خود رسوب می گیرد یا عوامل دیگر در یک نقطه جمع شده و راه را سد می کنند.

رفع صدای های دلخراش از کولر گازی در غرب تهران

متخصصان به هنگام تعمیر کولر گازی در غرب تهران سریعا به سراغ کندانسور می روند. معمولا صدای اضافه ای که توجهتان را جلب کرده بخاطر شل شدن اجزای این قطعه است.

به هیچ عنوان این صدا را تحمل نکنید چون روی بخش های دیگر مخصوصا کنتاکتور الکتریکی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

مشکل نشتی آب از کولر گازی در غرب تهران

بار ها شده حین تعمیر کولر گازی در غرب تهران مشتری اعلام کرده در نقطه هایی از دستگاه آب چکه کرده است. این نتیجه از نقص هایی مانند ترک خوردن سینی تخلیه نشات گرفته است. گاهی اوقات لوله ها هم به طور صحیح عایق نشده اند.

سرویسکار فدک تهویه در منطقه شهرک غرب در حال شستن پنل خارجی کولرگازی
شستشو و تمیز کردن پنل خارجی کولرگازی

قطع شدن برق دستگاه در غرب تهران

فرض کنید دارید از باد خنک کولر گازی لذت می برید که بیکباره از کار می افتد درصورتی که وسایل برقی دیگر برق داشته و هنوز کار می کنند. به احتمال زیاد سیم های خود دستگاه آسیب دیده اند یا باید پریز و دو شاخ را بررسی کنید.

انتشار بوی نامطبوع از کولر گازی

حتی اگر اتفاقات بالا رخ نداد، بوی نامطبوع(گاهی اوقات) سبب می شود برای تعمیر کولر گازی در غرب تهران با متخصصانمان تماس بگیرید.

یادتان نرود درون این دستگاه رطوبت دارد پس طبیعی ست در گوشه ای از آن قارچ و کپک رشد کرده باشد. روغن فاسد شده هم بوی بدی تولید می کند.

5/5 - (13 امتیاز)

1 دیدگاه

  • با سلام كولر سيم مسي كولر سامسونگ كه جديد خريدم 10 متر براي كولر 10 و12 هزار و 5 متر براي 25 هزار فروشي 09121403612 فافريك سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *