نوشتن مطالب لیستی

نوشتن مطالب لیستی

 

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک و مخاطبین بیشتر به وبسایت شما بدون شک نوشتن و تولید محتوای لیستی است. مطابق با آمارها همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بیشترین آمار جذب لینک و همچنین به اشتراک گذاری در مطالب لیستی بوده است.

 

آموزش بازاریابی فضای مجازی l نوشتن مطالب لیستی

 

ادامه نوشته

افزایش CTR

افزایش CTR

 

CTR یا Click-Through-Rate در واقع همان نرخ کلیک است که برای کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و سئو بسیار حائز اهمیت است. نرخ کلیک در واقع تعداد کاربرانی (به درصد) است که در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک می‌کنند.

اگر شما بتوانید CTR خود را افزایش دهید نیازی به افزایش رنکینگ خود در گوگل برای افزایش ترافیک نخواهید داشت.

به عنوان مثال اگر رتبه شما با عبارت کلیدی مورد نظرتان جایگاه سوم در صفحه اول باشد و CTR شما نیز ۴% باشد.

 

افزایش CTR | آموزش بازاریابی فضای مجازی

 

 

ادامه نوشته

پاسخ به سوال‌های کاربران

پاسخ به سوال‌های کاربران

 

 

همانطور که می‌دانید محتوای بهتر = ترافیک بیشتر. پس هرچه محتوای ما بهتر و با کیفیت تر باشد و نظر مخاطبین را جذب کند حتما ترافیک و بازدید بیشتری به وبسایت ما سرازیر خواهد شد.

 

یک روش فوق‌العاده برای بهتر کردن محتوا پاسخ به سوالات کاربران است. برای این‌کار می‌توانید یک سیستم جدا برای دریافت سوالات کاربران در حوزه کاری خود طراحی یا نصب کنید و یا اینکه از کاربران بخواهید سوال‌های خود را در نظرات قرار دهند.

 

آموزش بازاریابی فضای مجازی | پاسخ به سوال‌های کاربران

 

 

ادامه نوشته

انتشار مجدد مطالب قدیمی در لینکدین

انتشار مجدد مطالب قدیمی در لینکدین

 

 

همانطور که قبلا درباره نکات لینکدین گفتیم ،شبکه اجتماعی لینکدین یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است که تمامی وبمستران باید از آن استفاده کنند. چند وقتی است که در ایران نیز رشد قابل توجهی داشته و افراد حرفه‌ای سعی در تکمیل پروفایل خود و شبکه سازی با همکاران دیگر در سایر شرکت‌ها هستند.

 

لینکدین نیز مانند فیس بوک امکان قرار دادن پست در تایم لاین و لایک و کامنت را دارد اما یکی از مهمترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محبوب قسمت مقالات یا Article آن است.

 

 

آموزش بازاریابی فضای مجازی | انتشار مجدد مطالب قدیمی در لینکدین

 

 

 

ادامه نوشته

انتشار محتوای ویروسی

انتشار محتوای ویروسی

 

محتوای ویروسی در واقع به محتوایی گفته می‌شود که توسط تعداد افراد زیادی دیده شود. اصطلاح ویروس در این عبارت نیز به معنای گسترش زیاد در زمان کم است. اینکه آیا نوشتن محتوای ویروسی دارای قواعد و قانون خاصی است یا خیر همیشه مورد بحث بوده است.

۳ روشی که احتمال ویروسی شدن محتوای شما را بیشتر خواهد کرد:

۱. محتوای ویروسی دارای تصاویر زیادی است.

منظور از تصاویر زیاد می‌تواند تعداد زیادی عکس، اینفوگرافیک یا ویدیو باشد. اینکه تصاویر شما با چه فرمتی باشند اهمیت چندانی ندارد؛ مهم این است که در محتوای خود از فایل‌های مالتی مدیای زیادی استفاده کنید.

مطابق با آمارهای مطالب دارای عکس، در مقایسه با مطالبی که تنها از متن در آن‌ها استفاده شده است دارای ۹۴درصد افزایش Sahre و بازدید در شبکه‌های اجتماعی هستند.

 

آموزش بازاریابی فضای مجازی | انتشار محتوای ویروسی

 

ادامه نوشته