گزارش من : کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت و وبلاگ شما, اگه پربازدیده! :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

   


      اگر به خاطر داشته باشید در مطلب (تگ بزنید, کسب درآمد کنید! ولی نه زیاد.)  توضیحاتی در مورد ساز و کار انواع راه های کسب در آمد اینترنتی رو ارائه دادم. اما امروز قصد معرفی روشی رو دارم که به نظرم یکی از بهترین روش های کسب درآمد واقعی در اینترنت است.


      اگر سایت و یا حتی وبلاگی دارید که بازدید کننده بالایی داره و دارای قالبـــی قابل قبوله, پس حتما به شما توصیه می کنم تا ســـــری به ســـایت های که امـــروز قصد معرفی اش رو دارم بزنید و علاوه بر استفاده از یک دریچه برای ارتباط با دیگران, از این دریچه مقداری هم پول در بیارید.





    اول از همه بزارین راندمان کاری این سایت ها رو توضیح بدم. این سایت ها به نوعی پلی بین شما, مدیر سایت و وبلاگ که دریافت کننده تبلیغ هستید و افراد ارائه دهنده محصولات و خدمات هستند می باشد. این سایت ها با دریافت سفارشات از افراد ارایه دهنده تبلیغات آرشیوی از بنر هایی که باید به نمایش عموم در بیاند رو جمع می کنند. بعد از اون به دنبال محلی برای نمایش این آرشیو تبلیغات می گردند که چه جایی بهتر از سایت ها و وبلاگ ها. این سایت های تبلیغاتی, با توجه به جایگاه شون و سطح کاریشون, بین سایت های پر بازدید و سایت های معمولی اقدام به جذب نمایش دهنده می کنند.پس از گرفتن نمایش دهنده مناسب با تعداد آگهی دهندگان, شروع به راه اندازی تجارتی چند سر برد می کنند.

  1. شمای مدیر سایت,از سرمایه تون یعنی سایتتون کسب درآمد می کنید.
  2. آگهی دهنده, از محلی مناسب رو برای معرفی محصولاتش استفاده می برد.
  3. و در آخر خود سایت تبلیغاتی نیز سهم خود را به عنوان رابط شما بر میدارد.

 

   معمولا وجه پرداختی بین سایت های مختلف متفاوت که بین 18 تومن تا 40 تومن و یا بیشتر برای هر کلیک روی تبلیغات متغیر است.







1 . سایت تبلیغ ایرانی :


     سایت تبلیغ ایرانی یکی از بهترین هاست در این عرصه, چرا که فقط بهترین ها را انتخاب می کند پس فقط در صورتی انتخابتون تبلیغ ایرانی باشه که جزو بهترین ها باشید. و قطعا بودن جزو بهترین ها برای شما امکاناتی رو هم فراهم می کنه, مثله دریافت وجه بیشتر برای هر کلیک... من دارم از 40 تومن صحبت می کنم! که قطعا مبلغ بالاییست.





2 . شبکه تبلیغات :


        سایت Anetwork  نیز یک سایت ایرانی دیگر است که شما می توانید تجارت خودتون رو از این سایت شروع کنید و نیاز نیست که جزو بهترین ها باشد فقط کافیست خوب باشد. و این سایت هم برای شما 40 تومان برای هر کلیک رو می پردازه که مبلغ کمی نیست.



3 . بیا کلیک :

این هم آخرین سایتی که من قصد معرفی کردنشو دارم : سایت Bia Click که این شبکه تبلیغاتی هم به دنبال سایت های برتر و پر بازدید نیست و فقط کافیست نزدیک به استاندارد های یک وبلاگ باشد تا بتوانید شروع به کسب درآمد کنید. البته این سایت تعرفه های ارزان تری دارد نسبت به بقیه که طبق این تعرفه ها, به شما تنها 18 تومان بابت هر کلیک تعلق می گیرد.




و البته بسیار بسیار اند چنین دست سایت هایی که شما می توانید جستجویی ساده در نت شبکه تبلیغاتی مناسب خود را پیدا کنید.



پ.ن : برخی دوستان در نظراتشون اعتراض کرده بودند به این که من در حال تبلیغات برای این دست سایت ها هستم که باید همین جا بگم که من نه ارتباطی با هیچ یک از سایت های معرفی شده از سوی بلاگ دارم و نه سود و یا هر چیزه دیگری عاید من می شود و معرفی این سایت ها فقط و فقط برای بالا بردن راحتی و اطلاعات شماست و لا غیر.


logo




















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">