خلاصه مقاله: اکنون که نزدیک به سه چهارم سال گذشته است بازاریاب ها سعی در تحلیل کرده ها و آنچه را که می توان در سال ۲۰۱۴ ارتقا داد دارند.راهکار بازاریابی آنلاین در سال های گذشته مسیر زیادی را پیموده است. حذف بعضی تاکتیک هایی که کاربرد کمتری دارند می تواند منجر به صرفه جویی در زمان و افزایش اثربخشی در میزان مخارج شود.
از کجا می توان پول و زمان بیشتری بدست آورد؟
زمان کمتری برروی بهینه سازی و سئو انجام دهید. اگرچه این امر کمی عجیب به نظر می رسد اما با تکنیک ها و روش های جستجوی کنونی می توان زمان کمتری به بهینه سازی سئوی صفحه اختصاص داد. راه حل مناسب برای آن بکارگیری روش سریعتر و اصلاح شده سئوی صفحه می باشد. یک یا دو واژگان کلیدی برای تمرکز برروی پیغام انتخاب نموده و سپس آنرا رها کنید. بازاریاب ها همچنین حساسیت زیادی به تغییرات الگوریتم های گوگل نشان می دهند بنابراین بهترین روش ایجاد محتوای کاربردی برای افرادی است که جستجو را انجام می دهند. برروی تکنیک های سئو ناجی همچون لینک سازی سازمانی از طریق ایجاد محتوای قابل توجه تمرکز نموده و همچنین بهینه سازی را برروی تبدیل لید و فرآیندهای تغذیه انجام دهید.
در ساختن نرم افزار تلفن همراه کمی تامل کنید و تجربه و منافع آنرا بررسی نمایید. ساخت نرم افزار گران است؛ مخصوصا اگر نرم افزار برای هردو سیستم آندروید و ios طراحی شود هزینه های آن دوبرابر می شود و البته هزینه نگهداری ماهانه نرم افزار نیز باید مدنظر قرار گیرد. نکته دیگر درصد کاربرانی است که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و همچنین بسیاری از نرم افزارهای تنها یک بار دانلود شده و پس از استفاده اولیه دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. به جای صرف هزینه برروی تهیه و نگهداری نرم افزار وب سایت همسان با تلفن همراه طراحی کنید. طراحی قالب سایت رسپانسیو یا واکنشی امری است که نیازهای کاربر را تامین می کند، یعنی با تمامی دستگاه ها هماهنگی دارد، بزرگتر است و از طراحی های گرافیکی بهره می برد، هدایت آن آسان، نیازی به بزرگنمایی و غیره ندارد. ردیابی طراحی واکنشی همچنین بهتر است زیرا URL که کاربر برروی صفحه رایانه مشاهده می کند در تلفن همراه هم مشاهده می شود.
شبکه های اجتماعی نیز بسیار موثر هستند بویژه اگر موفق به یافتن شبکه ای شوید که کاربران آن فعال بوده و با اهداف شما سازگاری دارند. اما اگر مدت زمانی را در یکی از شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری نموده اید و پاسخ موردنظر را دریافت نکرده اید زمان آن رسیده است که مواردی را مدنظر قرار دهید. تمامی شبکه های اجتماعی موردنظر خود و راهکار کلی رسانه های اجتماعی را بازبینی نمایید و تمامی توان خود را بررو لیدهای امیدبخش قرار دهید. بیاد داشته باشید شروع کار در یک شبکه اجتماعی نیازمند حضور، توجه و تلاش می باشد و برروی لیدهایی تمرکز نمایید که برای تجارت شما منفعت آمیز هستند.
بخش اصلی گزینش راه های بازاریابی و همسان سازی بودجه بازاریابی می باشد. هنگامی که بودجه بازاریابی خود را برای سال ۲۰۱۴ اختصاص می دهید نگاه دقیقی به ضعف ها و شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) در کنار راهکار جدید بازاریابی داشته باشید.
به نظر شما چه جور کسب و کاری در ایران نیاز به فعالیت در شبکه های اجتماعی داره؟
هرنوع کسب و کاری میتونه نیازمند شبکه های اجتماعی باشه.
بستگی به فعالیتتون و برنامه ریزیاتون فرق میکنه روی چه شبکه ای سرمایه گذاری کنید. یک مشتری واسه فروش آکواریوم و ماهی داشتیم که روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کرده و خب جواب گرفت واقعا …