۲۰ درصد مشتریان، ۸۰ درصد ارزش را دارند، یعنی تعداد محدودی از مشتریان، بیشترین میزان خرید را از شما دارند. به اینها مشتریان کلیدی یا استراتژیک می گوییم. ممکن است فقط آن ها را با شاخصی مثل حجم خرید شناسایی کنیم. ممکن است در صنعت به دلیل برند، حجم تولید و یا فروش شاخص باشند. ممکن است از ما خرید بکنند یا نکنند. اگر خرید کنند، بخش عمده ای از مشکلات فروش ما حل می شود و اگر خرید نکنند یا فرصت مهمی را ازدست داده ایم یا رقبا موفق بوده اند.کار کردن با یکی از این مشتریان عمده ممکن است جایگزین ده ها مشتری کوچک شود و بسیاری از دردسرهای مشتریان کوچک را نداشته باشد.
خانه
» تکنولوژی در زندگی »
آموزش »
10 توصیه برای مدیریت مشتریان کلیدی - مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید