VivoMouse ایسوس یک ماوس، تاچ پد و ریموت بی سیم

به گزارش کالارنا، شرکت ایسوس (asus) نخستین ابزار ترکیبی متشکل از یک ماوس و یک ترک‌پد چند لمسی و هوشمند را که بسته به نیاز کاربر می‌تواند برای کنترل رایانه‌های شخصی، تلویزیون های هوشمند یا دیگر ابزار های موجود مورد استفاده قرار گیرد، معرفی نمود این محصول جدید VivoMouse نام گرفته و در نوع خود بسیار نوآورانه و کاربردیست.

VivoMouse ایسوس یک ماوس، تاچ پد و ریموت بی سیم

گجت ASUS VivoMouse WT710 تجربه کاربری شما از ویندوز 8 را دگرگون خواهد نمود، علاوه بر کاربری به عنوان یک ماوس بی سیم با پشتیبانی کامل لمسی از ژست های حرکتی گوناگون یک تاچ پد پیشرفته می‌باشد، همچنین مانند یک ریموت کنترل می‌توانید تلویزیون های هوشمند را نیز با آن کنترل نمایید. این محصول ضمن سازگاری کامل با ویندوز 8، از ویندوز 7 نیز پشتیبانی نموده و به همراه یک مجموعه کامل از ژست‌های حرکتی مختلف، امکان کنترل کامل تمام قسمت‌های ویندوز 8 از قبیل منوی Charms و چندوظیفگی را فراهم می‌نماید. ویژگی زوم با نیشگون گرفتن (pinch to zoom) نیز در این وسیله تعبیه گردیده است.

قسمت بالایی و مسطح ماوس، همان ترک‌پد حساس ویندوز 8 می‌باشد که با الگوی دایره‌وار خود، حس جالبی را در انگشتان شما به وجود می‌آورد. برای پیمایش بهتر و دقیق‌تر نشانگر موس نیز، یک سنسور لیزری مخصوص در زیر دستگاه قرار گرفته است که حرکت آن را بر روی سطوح مختلف تشخیص داده و تجربه کاربری روانی را برایتان بوجود می‌آورد.

نظر شما در مورد این گجت نوآورانه چیست؟

انتشار: 18 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 39

به "VivoMouse ایسوس یک ماوس، تاچ پد و ریموت بی سیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "VivoMouse ایسوس یک ماوس، تاچ پد و ریموت بی سیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید